Aprilia SR dit bedoel ik:Wat voor scooter?
Je kan ook gewoon met griptang proberen. Anders uitboren en nieuw klipje he....
Aprilia SR dit bedoel ik:
http://r-aoul.hyves.nl/album/174013...ampaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo
Aha Oké. Ja klopt maar er Is nooit wat aan gedaan aan dat ding ik ben al de 3 eigenaar. Dat andere schroefjes Is gewoon los.Gewoon met een kniptang dat ijzertje door knippen er eraf halen. Daarna moet je het boutje zo los kunnen draaien.
Zit wel tering veel roest op zeg.....:X
Ik heb een vraagje,
Ik heb de koelvloeistof van mijn aerox bijgevuld, alleen zie ik nu dat er een streepje met MAX er naast staat, en ik zit daar ver boven.
Maakt dit veel uit?
Hi, mijn benzine is op. Dus ik zet em in de garage, vervolgens kick ik en er gebeurt niet echt veel uiteraard. Ik duw mijn choke naar beneden en hij loopt wel opeens? xD
Vond het wel lol maar is dat nou heel erg dat ie ff alleen op olie liep (stationair)?
Reageer dan niet..
Die max is er om te voorkomen dat als de vloeistof warm wordt deze zover uitzet dat er teveel druk op je systeem komt en er dus uit spuit.
Er zat dan gewoon nog benzine in. Op alleen olie looptie niet. Maar in het vervolg gewoon op tijd tanken en/of je tankmeter maken, want nu heb je kans dat de rotzooi die al jaren in je tank in de benzine bleef drijven, nu naar het tankje onder je grote tank gegaan is waardoor de boel verstopt raakt of dat die troep in je cilinder komt..
Reageer dan niet..
Die max is er om te voorkomen dat als de vloeistof warm wordt deze zover uitzet dat er teveel druk op je systeem komt en er dus uit spuit.