Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Heb even snel hulp nodig, hoe verlaag ik de druk van de voor schijfrem van een Aprilia SR? De remt loopt aan nadat ik een andere remhendel heb gemonteerd.

Is een nieuwe remhendel, klappert niet echt, kan hem wel een beetje vertikaal op en neer bewegen. Maar niet veel.

Ugh, nog een probleem. Bij m'n achterrem (trommel) zit geen bobbeltje op de remhendel, wat bij de originele wel zit, nu blijft m'n remlicht dus branden (ERG irritant..) kan ik op een of andere manier ervoor zorgen dat de werking van het schakelaartje net andersom is?
Dus dat hij gaat branden als hij word ingedrukt, en dus niet andersom.

Last edited:
Hi, mijn benzine is op. Dus ik zet em in de garage, vervolgens kick ik en er gebeurt niet echt veel uiteraard. Ik duw mijn choke naar beneden en hij loopt wel opeens? xD
Vond het wel lol maar is dat nou heel erg dat ie ff alleen op olie liep (stationair)?

Last edited:
Ik heb een vraagje,

Ik heb de koelvloeistof van mijn aerox bijgevuld, alleen zie ik nu dat er een streepje met MAX er naast staat, en ik zit daar ver boven.

Maakt dit veel uit?

Ik heb een vraagje,

Ik heb de koelvloeistof van mijn aerox bijgevuld, alleen zie ik nu dat er een streepje met MAX er naast staat, en ik zit daar ver boven.

Maakt dit veel uit?

Dacht het wel, had een vriend van me ook gedaan, nu is z'n scooter helemaal verzopen. Er zat van alles in z'n cilinder enzo.

Hi, mijn benzine is op. Dus ik zet em in de garage, vervolgens kick ik en er gebeurt niet echt veel uiteraard. Ik duw mijn choke naar beneden en hij loopt wel opeens? xD
Vond het wel lol maar is dat nou heel erg dat ie ff alleen op olie liep (stationair)?

Er zat dan gewoon nog benzine in. Op alleen olie looptie niet. Maar in het vervolg gewoon op tijd tanken en/of je tankmeter maken, want nu heb je kans dat de rotzooi die al jaren in je tank in de benzine bleef drijven, nu naar het tankje onder je grote tank gegaan is waardoor de boel verstopt raakt of dat die troep in je cilinder komt..

Er zat dan gewoon nog benzine in. Op alleen olie looptie niet. Maar in het vervolg gewoon op tijd tanken en/of je tankmeter maken, want nu heb je kans dat de rotzooi die al jaren in je tank in de benzine bleef drijven, nu naar het tankje onder je grote tank gegaan is waardoor de boel verstopt raakt of dat die troep in je cilinder komt..

Oei...
Bedankt =)

Reageer dan niet..

Die max is er om te voorkomen dat als de vloeistof warm wordt deze zover uitzet dat er teveel druk op je systeem komt en er dus uit spuit.

Hee dat herken ik. Ik en een vriend( gelehond ) rijden en na een tijdje hoorde we wat sussen bij dat dopje. Maar wisten wij veel xD

Last edited:
klein vraagje, ik heb op een site een Yasuni Scoot R gevonden en die was erg goedkoop, toen zag ik op diezelfde site een Yasuni City R voor minder geld. wat is het verschil? alvast bedankt!

Status
Not open for further replies.
Back