Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

heb onder mn puch z one net:

kstar 70
15mm bing
schuimfilter

gemonteerd.... maar nu krijgt ie iets te weinig benzine (vol gas smoort ie een beetje)
hier gaat de sproeier groter of ori luchtfilter weer erop!

en het grootste probleem, van de 0 tot 5-10 kmh gaat het enorm sloom..... en heb het juist erop gezet om lekker hard te kunnen optrekken!! kan het zijn dat ik mn koppeling moet aanpassen of iets dergelijks?
er zit snor vertanding op.... dus niet te zwaar vertand :D
 
Je moet inderdaad je koppeling anders instellen. Kijk voor blauwe veren en draai ze helemaal in, en dan 2 slagen uit.

Als je vol gas weg valt moet je wat groter in sproeier. Verder moet je van een puch geen wonderen verwachten.
 
Klein vraagje:

Welke drukveer zal ik kopen; Malossi wit of geel.

Als ik met malossi rood rijd(een gebruikte;dus wat slappere) dan heeft ie overtoeren.
Met een standaard drukveer(komt van een keeway af) dan heeft ie een dip.

Dus welke drukveer zal ik nemen? Een gele of witte?
 
Universele Buzzetti sleutel kopen?
Garage? (Slagmoersleutel).
Zelf iets knutselen?
Uiteraard kun je ook een passende sleutel kopen, dat werkt wel fijner maar voor de rest kun je er weinig mee.
 
2 vraagjes, ik heb een sproeier 72 met std luchtfilter en bidalot s2 op std setup
nu reed hij een rijdje goed en bleef stionair lopen bougie ook mooi koffie bruin. alleen nu is vanmiddag mijn vriendin een stukje wezen rijden en wil hij ineens niet meer stationair lopen en reageert niet meer op de luchtstel schroef en stationair schroef. toen ik hem net starte rookte hij ook enorm

verder , m;n accu laadt niet op , geeft maar tot 10volt aan op de meter , wat kan er logischer kapot zijn , spannings regelaar of een spoel ?
mvg
 
2 vraagjes, ik heb een sproeier 72 met std luchtfilter en bidalot s2 op std setup
nu reed hij een rijdje goed en bleef stionair lopen bougie ook mooi koffie bruin. alleen nu is vanmiddag mijn vriendin een stukje wezen rijden en wil hij ineens niet meer stationair lopen en reageert niet meer op de luchtstel schroef en stationair schroef. toen ik hem net starte rookte hij ook enorm

Klinkt als koelwater in de cilinder(carb)... Te warm geworden ?
Start ie ook slechter ? Zou ik hier is naar kijken.

Dat ie nie reageert op lucht en stat schroef is idd wel vreemd.
Ook nie dat ie reageert met vertraging ? Dat je hem stelt , gebeurd niks,
maar als je hem later weer start dat ie toch gestelt is ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top