Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Eerst je uitlaat helemaal roest vrij maken, dan spuiten, dan blanke lak en daarna anti roest spray of WD40 erop spuiten,
misschien late quote maar je kan het best eerst je uitlaat ontvetten, het stuk dat naast je wiel zit hangt meestal vol rotzooi.. als je dan meteen begint te schuren heb je al die prut in je schuurpapier zitten en kan je het weggooien :)
 
Mn gaskabel was geknapt, bij de gashendel dus nieuw nippeltje erop klaar. Maar sins dat komt me SR niet meer boven de 10km uit. Reed op sproeier 74 maar zelfs met 88 doet hij nog hetzelfde. Komt simpelweg niet op toeren en gas funcioneert gewoon weer goed. Valse lucht of?
 
Hoeft niet hoor :)

Als je het niet weet zeg dan niks. Er werd bedoeld dat hij een 'racevario' moest nemen, daarmee is het volgens velen hier wat makkelijker af te stellen, en je top kan er ietsjes van omhoog gaan. Alleen je rollen vervangen heeft geen zin natuurlijk. Andere rollen kom je sowieso wel aan door het afstellen trouwens. Met een Z erbij onder zou ik lekker de originele vario houden als die nog net is, het hele spul doet dan toch niks door die uitlaat :p
 
Vraagje,
Als je je stationairschroef afsteld; Moet dit met een warme of koude motor? Wiel van de grond af op op de grond? Is te ver open of te ver dicht nadelig voor iets?
 
vraagje:

wat zijn jullie ervaringen met orion (AGB-30) voor straat gebruik?
want over cross is veel gezeik erover!! maar straat gebruik? en iemand iets te zegge over een 125 blok eronder??
 
Vraagje,
Als je je stationairschroef afsteld; Moet dit met een warme of koude motor? Wiel van de grond af op op de grond? Is te ver open of te ver dicht nadelig voor iets?

Warme scooter, als hij koud echt niet blijft lopen kan je hem net ietsjes verder indraaien zolang hij daar warm niet te hoog van gaat lopen.

Te ver uitgedraaid valt je scooter gewoon uit, is niet schadelijk ofzo. Te ver ingedraaid maak je meer toeren dan nodig is, als je hem extreem indraait kan je het zo ver krijgen dat je koppeling al aangrijpt, dat is gewoon iritant, en als je koppeling steeds net slipt door je hoge stationairtoerental is dat natuurlijk ook niet fijn
 
Warme scooter, als hij koud echt niet blijft lopen kan je hem net ietsjes verder indraaien zolang hij daar warm niet te hoog van gaat lopen.

Te ver uitgedraaid valt je scooter gewoon uit, is niet schadelijk ofzo. Te ver ingedraaid maak je meer toeren dan nodig is

Is het niet andersom? Was vandaag de heletijd aan het klote met dat dat ding...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top