Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Me sr stottert heel erg...
Had me bougie eruit gedraait en toen er weer in maar nu stottert ie als een gek..
Nieuwe bougie nemen en dan verder kyken?

Last edited:
Even een kort vraagje voor de kenner:

Er zitten bij mij 2 nippels op de cilinderkop voor de carburateurverwarming (Aerox 2002)
Deze wil ik loshalen, omdat ik de carburateurverwarming wil afsluiten.( Te lange schokbreker)

Hoe krijg ik die 2 nippels goed los? Zitten die er ingedraaid?

Daarna wil ik er een boutje oid indraaien en de boel afsluiten.

ja ze zijn van een scooterzaak, en ik heb zo'n vermoede dat ze al blij zijn als ze ze kwijt zijn.. Wat zou een goede prijs per stuk zijn? Hier een link naar de site: zodat jullie de foto's even kunnen bekijken; http://www.emkes.nl/pages.php?pageid=36179

en dan de laatste 2 ;)

Hierboven is mijn reactie nog een keer,
de scooter kan ik alle 2 meenemen voor 600 euro, doen of niet doen?

alvast bedankt

Je hebt dus geen frame, geen voorvork, mogelijk geen voorwiel, geen voorkappen. Alleen treeplanken, achterkappen, 2 complete blokken, en wat dubbele onzin zoals olietank benzinetank buddy. Voor 600 euro.. ik had ervoor bedankt.

Die prijs wat ze voor eentje vragen zou ik voor die dingen samen nog niet eens geven, of het ene frame moest nog perfect zijn (maar dat weet je pas als je er een nieuwe voorvork inzet, dus te laat, want dan heb je hem al gekocht..)

Ah kijk, dit zegt genoeg.

Dan laat ik ze mooi staan, ik ben bang voor hem dat hij ze ook niet echt kwijt komt.
Zijn amper mensen die zich wagen aan schade scooters.

Bedankt voor de info jungs!

Een schade scooter is leuk als je motorische of veel kleine onderdelen zoekt, en zo iemand dat ding voor 100 euro weg doet. De dingen die je dan zelf niet nodig hebt verkoop je los en zo heb je die 100 euro wel weer terug. Maar om van TWEE schade scooters 1 goede te maken is sowieso al lastig, laat staan als ze beide voorschade hebben en je niet eens weet of er wel een goed frame is. 600 euro is gewoon way too much, daar koop je ook wel twee opknappers voor

9||6
Een schade scooter is leuk als je motorische of veel kleine onderdelen zoekt, en zo iemand dat ding voor 100 euro weg doet. De dingen die je dan zelf niet nodig hebt verkoop je los en zo heb je die 100 euro wel weer terug. Maar om van TWEE schade scooters 1 goede te maken is sowieso al lastig, laat staan als ze beide voorschade hebben en je niet eens weet of er wel een goed frame is. 600 euro is gewoon way too much, daar koop je ook wel twee opknappers voor

Deze 2 beta's kon ik voor 600 euro hebben he, allebei.

Maar het waso ok niet de bedoeling er 1 van te maken. Meer gewoon alles los verkopen.

Maar ik hem nu al iets anders op het oog. Maar ik weet niet hoeveel het blok ongeveer waard is, ik heb zo'n vermoede dat iemand dat hier wel kan, de omschrijving:

70cc polini evo
top racing krukas
28mm oko carburateur
stage 6 inlaatset
hpi 2006

zit trouwens ook geen kenteken bij maar hij zegt dat hij eerlijk is.

Het is de bedoeling de aerox helemaal uit elkaar te halen.

sorry dat ik zoveel van jullie vraag 9||6

Ja ik snapte het van die 600 euro, en ik zei dus dat ik zelfs voor die twee samen geen 300 zou neerleggen (wat zijn vraagprijs per stuk is +-)

Wat betreft die volgende: wat moet dat kosten, is het rijdend te zien? Of hij eerlijk is of niet boeit verder niet, geen kenteken = geen kenteken.

klein vraagje! ik ben van plan om maandag voor een brommer te gaan kijken, maar dat ik 125km verderop! en wil dus een enkeltje daarheen nemen met de trein, en dan terug rijden.... maar nou plan ik een route voor fiets, maar dan kom ik ook op provinciale wegen enzo.... hier zit ik niet op te wachten (+ het is illegaal)

iemand misschien een idee om route te plannen die alleen gebruik maakt van fietspad + max50km wegen?

want ik zie geen andere manier om de brommer hierheen te krijgen!!! Pa is op vakantie
en mn ma is elke dag pas om 8uur thuis en heeft geen busje/trekhaak!!!

Goederen trein terug pakken?

Kijk even op Routenet, daar kun je aanvinken dat je tolwegen en veerponden, etc kan vermijden.
Misschien dat er iets tussen staat dat je ook 70/80 km wegen kan vermijden.

Edit: Geen Routenet dus. :P

Status
Not open for further replies.
Back