Die zwarte dingen zijn geloof ik de manier waarmee je veren kunt verstellen in een deltaclutch.
En de fly en delta veren passen geloof ik niet in originele koppelingen.
kan ze dus niet vinden (is btw ook een kut site!)
geen idee waar ze ze wel hebben? want bij de grotere shops kan k ze niet vinden!
spNk said:Ben je er zeker van dat hij niet gewoon uit de dop morst? Dat komt vaker voor namelijk.
Volgens mij lekt hij TOCH WEL uit de dop?
Maar hij lekt dan volgens mij gewoon tot dat het reservoir leeg is.
Ik heb de slangetjes van de carb verwarming wel vervangen, dus misschien speelde die er ook een rol in.
Maar 'normaal' mag hij toch niet via de dop zoveel lekken dan het hele reservoir leeg komt te staan?
Mogelijk staat je systeem onder druk, dus een cilinder pakking die niet helemaal fijn is waardoor hij door de compressie toch wat lucht in het systeem blaast. Wat ook gewoon kan is dat je dop niet fijn meer is. Bij mij was en is het nog altijd zo, hij lekt tot het KVS niveau minimaal bereikt heeft, en stopt dan. Dat maakt dus niks uit aangezien er nog voldoende in zit.
Ja dat had ik al door.. arme scholiertjes die ik net op een meter voorbijreed
Is het erg schadelijk dat ik m'n cilinder of kan beschadigen of m'n bougie etc?
Het zit nu ongeveer zo: uitlaat |||| uitlaatbocht, zit zo'n centimeter ruimte tussen.
Ik sta echt versteld.
Ik probeer mijn STR8 Z-kappen te monteren. Alle gaten passen precies en komen voor de ophangpunten + nutsprings terecht, behalve de achterste, die komt gewoon bij lange na niet bij het ophangpunt uit.
Bij beide kanten is dit zo, echt heel vreemd.
Hoe kan dit?/hoor dit zo?