Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Een vraagje.

Ik heb een STR8 koplamp.(Met 2 van die halogeen spotjes)

Vanaf beide spotjes komt er een witte en een zwarte draad.

Hoe moet dit aangesloten worden?

Natuurlijk bij beiden het draadje van het dimlicht aan het dimlicht van je kabelboom en het draadje van het groot licht aan het groot licht van je kabelboom.

Maar welke kleur is wat?

Zwart is meestal de massa. Dus zal dat in dit geval het dimlicht zijn.(Gezien het feit dat die altijd aan zal zijn).

Dus:

- zwarte = dimlicht
- wit = groot licht?

Weet iemand dit met zekerheid?

kan ze dus niet vinden (is btw ook een kut site!)

geen idee waar ze ze wel hebben? want bij de grotere shops kan k ze niet vinden!

is idd een kut site maar ik denk dat ze 1 simpele order wel moeten kunnen afhandelen en dat je daar wel het geduld voor kan opbrengen :P en ze kosten maar 12,50 of iets dus t proberen waard fniet?
heb je geen oma of kennis die goed kan naaien :P

spNk said:
Ben je er zeker van dat hij niet gewoon uit de dop morst? Dat komt vaker voor namelijk.

Volgens mij lekt hij TOCH WEL uit de dop?:P

Maar hij lekt dan volgens mij gewoon tot dat het reservoir leeg is.

Ik heb de slangetjes van de carb verwarming wel vervangen, dus misschien speelde die er ook een rol in.

Maar 'normaal' mag hij toch niet via de dop zoveel lekken dan het hele reservoir leeg komt te staan?

Kut kut kut, uitlaat bij de bocht gescheurd. (originele uitlaat!)
Nu moet ik morgen 20 km om bij m'n pa te komen, zodat hij hem kan lassen.

Nu is hij helemaal rond afgescheurd, zou ik er nog 20km mee kunnen rijden?

Volgens mij lekt hij TOCH WEL uit de dop?:P

Maar hij lekt dan volgens mij gewoon tot dat het reservoir leeg is.

Ik heb de slangetjes van de carb verwarming wel vervangen, dus misschien speelde die er ook een rol in.

Maar 'normaal' mag hij toch niet via de dop zoveel lekken dan het hele reservoir leeg komt te staan?

Mogelijk staat je systeem onder druk, dus een cilinder pakking die niet helemaal fijn is waardoor hij door de compressie toch wat lucht in het systeem blaast. Wat ook gewoon kan is dat je dop niet fijn meer is. Bij mij was en is het nog altijd zo, hij lekt tot het KVS niveau minimaal bereikt heeft, en stopt dan. Dat maakt dus niks uit aangezien er nog voldoende in zit.

Ja dat had ik al door.. arme scholiertjes die ik net op een meter voorbijreed :D
Is het erg schadelijk dat ik m'n cilinder of kan beschadigen of m'n bougie etc?

Het zit nu ongeveer zo: uitlaat |||| uitlaatbocht, zit zo'n centimeter ruimte tussen.

Mogelijk staat je systeem onder druk, dus een cilinder pakking die niet helemaal fijn is waardoor hij door de compressie toch wat lucht in het systeem blaast. Wat ook gewoon kan is dat je dop niet fijn meer is. Bij mij was en is het nog altijd zo, hij lekt tot het KVS niveau minimaal bereikt heeft, en stopt dan. Dat maakt dus niks uit aangezien er nog voldoende in zit.

Oke. Ik denk dat het gewoon de dop zal zijn.

Tijdje terug heb ik nog nog een nieuwe topset gemonteerd, dus de pakkingen zijn wel in orde denk ik, gezien hij daarna ook gewoon prima liep.

eey,
Ik had ook nog ff een vraagje,
Ik heb net een malaguti firefox f15 ducati gekocht 2e hands. Alles ziet er nog nieuw uit enzo en hij heeft net grote beurt gehad. Maar heeft iemand ideeen hoe ik hem mooier kan maken d.m.v stickers of misschien iets vervangen ofzo?

Laters ;)

Post eens een foto zou ik zeggen, zijn genoeg die hier kunnen zeggen van: 'Oh, daar zou zo'n sticker er wel leuk uitzien' of iets in die richting ;)

Ik sta echt versteld.

Ik probeer mijn STR8 Z-kappen te monteren. Alle gaten passen precies en komen voor de ophangpunten + nutsprings terecht, behalve de achterste, die komt gewoon bij lange na niet bij het ophangpunt uit.

Bij beide kanten is dit zo, echt heel vreemd.

Hoe kan dit?/hoor dit zo?

eey mensen,

ik heb een probleem met mijn rem, het remveertje om remnippel om de olie in de remleiding te drukken is af. en nergens is dat veertje te koop. iemand die mij hierbij kan helpen?

alvast bedankt!

Ik sta echt versteld.

Ik probeer mijn STR8 Z-kappen te monteren. Alle gaten passen precies en komen voor de ophangpunten + nutsprings terecht, behalve de achterste, die komt gewoon bij lange na niet bij het ophangpunt uit.

Bij beide kanten is dit zo, echt heel vreemd.

Hoe kan dit?/hoor dit zo?

Volgens mij weet ik wat je bedoelt, heb ik zelf ook, nouja niks aan te doen bij mij zitten ze opdie plek ook gewoon niet vast :+

@ Vincent Aerox

Bedoel je die Z-Kappen op het frame monteren? Of zie ik het verkeerd? Het zit zow. Underseat di vast zetten, op de underseat zitten nog 2 "oogjes" (beide kant 1) en daar zit de Z-kap op vast dmv parkers.

Zit het zo? Of heb ik het verkeerd? Btw wat voor kappen set gaat het? (Z-kap/underseat/achterkappen)?

Status
Not open for further replies.
Back