Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

voor hoeveel krijg ik een neos weg met:
dr70RPM
17,5 dell'orto
malossi vario
bidalot ct1 (soort sito+)
carbon membraam

zit er net 800km ofzo op. maar teller staat op 12,5k..... maar nieuwe spul is prof gemonteerd en netjes 500km ingereden!!
loopt ongeveer 95 op de teller (moet harder kunnen! maar moet ff goed afgesteld worden)

hierbij zijn allerlei afsteldingen meegelevert
4sets rollen!
3 verschillende drukveren
4 verschillende trekveer setjes
sproeiers van s6

ook zijn alle orginele onderdelen er nog:

cilinder
carb
vario
membraam

scooter is zwart en ziet er niet heel mooi meer uit, wat gebruikers krasjes... en kappen passen niet helemaal meer (onderkap) daar zit een dikke kier aan de voorkant!. 1 ophang punt kapot van mn voorkap daarom zit dat met zwart tape (wat niet echt opvalt) vast en dan alsnog een schroef er doorheen!!

iemand een idee wat ik hiervoor kan vangen?
 
ke
dat wil ik er graag voor hebben dat had ik al voorgesteld dat ik dat bedrag ervoor wou hebben!!! maar misschien was dat wel onrealistisch, maar niet dus :)
dus mocht iemand intresse hebben? PM....
 
tjaa, alles is vers, maar wildvreemden weten natuurlijk niet hoe er mee is omgegaan!! ik zou er ook geen 750 euro aan uit geven.... (als ik niet wist hoe het nou in elkaar zat).... maar als iemand een snelle scooter zoekt en zelf weinig verstand heeft van scooters.... koopt diegene of die van mij, of een of andere aerox voor 500 euro die is afgeragt....
 
Vincent-Aerox said:
Weet iemand welke kleur draad het dimlicht is van de linkerstuurschakelaar van een Aerox?

Ik heb 2 nieuwe schakelaars, dus rechts alleen een elektrische start schakelaar. De draden van de rechter schakelaar komen in een rood stekkertje bijeen. De blauw/rode draad moet verbonden worden met de draad van hem dimlicht van de linkerkant, want nu doet het remlicht het wel maar het gewone achterlicht niet meer.

Dus: welke kleur is de draad van het dimlicht die van de linkerstuurschakelaar komt?

KoB said:
Met het dimlicht kan ik je nu niet helpen maar misschien kan ik Zondag of Maandag even kijken, ik ben bezig om een kabelboom over te zetten en mogelijk heb ik straks het zelfde probleem omdat de behuizing van een schakelaar kapot is waardoor het gas blijft hangen/stroef gaat (Slecht ontworpen trouwens IMO).

Weet jij het al KoB?

Of iemand anders misschien?

Edit:

Ik denk dat het de gele is.

http://www.scooterspeed.nl/techgeg/YAMAHA AEROX ELEKTRISCH SCHEMA.JPG

Bij nummer 31 staat er:

- B = zwart
- Y= geel
- GB= groen/zwart neem ik aan?

Ik weet bijna zeker dat het geel is, dus ga het wel even proberen.
 
Last edited:
Ik heb het getest en de GROEN/ZWARTE draad is de draad van het dimlicht. En dus niet de GELE.

De rood/blauwe draad van de rechter stuur schakelaar moet dus doorverbonden worden met de groen/zwarte draad die vanaf de linker stuur schakelaar komt.
 
vraagje
ik heb nu mijn firefox met minarelli horizontaal aangepakt en er een rito asje ingezet p1 vario en stage 6 racing koppeling, en std onsteking , ducatie dus
zonder cipkey .... probleem is nu alleen , op dat rito asje zit blijkbaar een andere moer grote aan de ontsteking's nu heb ik alleen 1 lange moer en die past er niet op en andere moeren zijn alleen plat en kan ik dus niet aandraaien omdat m;n vliegwiel dan in de weg zit ..

heeft iemand hier een oplossing voor ?
 
opscoot parts ff kijken en anders stukje skai leer kopen en zelf doen
k heb het ook zo gedaan ff ons mam lief aan gekeken en t ziet er niet slecht uit
 
Hallo Scooter Forummers,

Wederom een paar kleine vraagjes.

Rollenmaat Piaggio Zip SP = 19x15.5 toch?

-

Passen deze trekveren ook gewoon in de originele koppeling van Piaggio?
Er staat op de site namelijk Fly & Delta Clutch.

Neem aan van wel toch?
En wat zijn bij foto '2' die 3 zwarte dingen op de foto, welke er bij foto 1 niet bij staan?

trekveersetsportdelta.jpg

http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=1089

trekveersetdelta.jpg

http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=1088

Groetjes,

Tinus.
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=1088
 
Die zwarte dingen zijn geloof ik de manier waarmee je veren kunt verstellen in een deltaclutch.

En de fly en delta veren passen geloof ik niet in originele koppelingen.
 
opscoot parts ff kijken en anders stukje skai leer kopen en zelf doen
k heb het ook zo gedaan ff ons mam lief aan gekeken en t ziet er niet slecht uit

kan ze dus niet vinden (is btw ook een kut site!)


geen idee waar ze ze wel hebben? want bij de grotere shops kan k ze niet vinden!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top