Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

verder , m;n accu laadt niet op , geeft maar tot 10volt aan op de meter , wat kan er logischer kapot zijn , spannings regelaar of een spoel ?
mvg


Accu kapot ? :+ Denk als er een spoel kapot zou zijn , dat ie mal begint
te stotteren en doen , want na mijn idee krijgt de bobine dan ook waar-
schijnlijk een erg onregelmatige fonk..
 
Gewoon even fatsoenlijk koppeling blokkeersleuteltje aanschaffen. Kost 1x een tientje ofzo en heb je velen malen plezier van. Met die sleutel houw je het koppelingshuis tegen waardoor je de moer kunt losdraaien.
 
Klinkt als koelwater in de cilinder(carb)... Te warm geworden ?
Start ie ook slechter ? Zou ik hier is naar kijken.

Dat ie nie reageert op lucht en stat schroef is idd wel vreemd.
Ook nie dat ie reageert met vertraging ? Dat je hem stelt , gebeurd niks,
maar als je hem later weer start dat ie toch gestelt is ?


nee dat is het niet,, k heb al gekeken en het licht niet aan water het licht aan de afstelling alleen vreemd genoeg reageerd ie nergens op :S, ook niet verlaat.
lucht schrof helemaal dicht blijftie pas lopen terwijl met een grotere sproeier hij te rijk staat en met stationair helemaal dicht blijft hij pas een beetje lopen
:S

en accu is niet kapot die is net nieuw
 
ik heb nu een nieuwe scooter
een 4 takt, met 250 km op de teller

maar toen ik vanmiddag stuk vol gas reed 60-65 op teller.
toen begon hij een beetje in te houden en daarna kon ik niet meer harder dan 40 was net alsof de benzine opwas maar de tank zat helemaal vol. daarna deed hij het gewoon weer normaal. iemand enig idee?

dacht zelf aan een warmloper.

ook stottert hij eventjes als ik op top rijdt en gas volledig los laat en dan meteen weer vol gas

aangezien ik nieuw ben op 4 takt ben ik benieuwd wat het kan zijn. voordat ik langs de dealer ga. voor de service beurt
 
als je wil loopt het zelfs 140

het is een schakel dus met een beetje dike cilinder kan je al egt hard loopen maar je trek vermogen zal afneemen ,,

bijv, ik rijd met me rs : mhr team ,mhr gp pijp,28mm,hpi
twv 13/47 als ik me voortanwiel verwissel voor 14 ga ik 140 dusja bij een schakel werkt het een stuk anders dan scooters , daar moet je je aan twv van fabriekanten houden
 
hebo ng met een hmr 2 , hoort ook een prorace of r3 op :p dan loopt het al een heel stuk harder

en die andere heeft een 80 polini met een r2 of hmr 2 zie ik nu zo snel ff niet , dat is een goede combo die polini is niet zo hoogtoerig
 
wss echte, verder waarom wil je het weten

Omdat het zo goed als zeker is dat ik die ga kopen..... moet alleen nog ff een geschikt moment vinden om daar te gaan kijken!! maar.... dik over de 100 is best wel ziek :Z daar moet een goede begrenzer op, die nooit, maar dan ook echt nooit faalt :D anders kan ik hem inleveren en word het een ijzeren blikje :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top