Het Grote ICE-Topic #3

Status
Not open for further replies.
solo baric zon 4 kanten is hier net mee te verlijken
conus opper vlak van een 4kanten 15 inch woofer is al een stuk groter.

Vandaag eindelijk eens men dashbord verbouwd :D
gewoon met de deko der in :D:)
 
Laatst mn JBL versterker naar Ron de Vries opgestuurd, omdat ie vaag deed. Vandaag een gloednieuwe gekregen, nog een nieuwer model ook :#:W.
 
Binnenkort beginnen aan mn audio-PC Ik geef hier mn oude PC op Met AMD Athlon 1800+ voor op, moet genoeg zijn :)

Ism een touch screen die in de plaats van de huidige radio en blikhouders en een opbergvakje moet komen :)

Resultaat komt hier wel te staan:)
 
Volgende week dan eindelijk eens m'n Audison SRX-3 naar Boss Car Comfort brengen..Ligt ook al weer 2 maanden niks te doen. Denk dat de voeding defect is :S
 
Mijn versterker begint ook problemen te geven. ik heb een 755.6 JBL, met voor+achter speakers en sub aangesloten. Heel lang zo gedraaid, maar sinds 2 weken merk ik dat de bass behoorlijk minder is. Soms draaid die weer als vanouds, maar 5 minuten later wordt het weer minder:?

Ik merkte het nadat ik hem wat langer hard had staan.

Iemand een idee?
 
Benieuwd wat ze er nog mee kunnen Arne. Moet qua kosten ook nog interessant blijven natuurlijk.

Krijg eerst prijsopgaaf...Ben zelf ook wel benieuwd.Ach ik heb 'm voor een prikkie gekocht, dus verliezen doe ik er sowieso niet op denk ik.
 
Mijn versterker begint ook problemen te geven. ik heb een 755.6 JBL, met voor+achter speakers en sub aangesloten. Heel lang zo gedraaid, maar sinds 2 weken merk ik dat de bass behoorlijk minder is. Soms draaid die weer als vanouds, maar 5 minuten later wordt het weer minder:?

Ik merkte het nadat ik hem wat langer hard had staan.

Iemand een idee?
Lijkt me dan eerder een probleem met de sub?
 
Iemand die al meer weet over de nieuwe Alpine lijn? Wil (nog steeds jahaaaa :p) een nieuwe radio maar ze waren allemaal nét niet wat ik wilde. Maar nu denk ik dat er wel wat tussenzit dat interessant kan zijn :)

CDA-9884R_46.jpg


CDE-9880R_41.jpg


Beide met optie voor (bluetooth, wel ding erbij kopen) telefoon én directe aansturing voor iPod. Prijs iets van 190 voor de 9880 en 240 voor de 9884. Staan al op Ebay..

Zou ze alleen wel ff in het echt willen zien eigenlijk, en dan zou het zomaar eens kunnen dat ik een nieuwe radio koop! :rolleyes:
 
Interessant, ik zoek ook wat nieuws. Directe aansturing voor Ipod, dus helemaal geen adapter meer nodig??
 
Interessant, ik zoek ook wat nieuws. Directe aansturing voor Ipod, dus helemaal geen adapter meer nodig??

Alleen een kabeltje á 30 euro, beetje lullig dat die er niet bij zit. Als je je telefoon via de radio wilt gebruiken ben je meer kwijt, dan moet er een kastje aangesloten worden á 130 euro :eek:

Denk dat ik voor de 9830 ga, vind kwa opties de meerprijs voor de 9884 wel terecht maar dan is de verlichting weer niet volledig amber in te stellen :|
 
Hmm valt mee. Telefoon hoef ik niet te hebben. Heb je een link naar de specs op de Alpine site btw? :p (ben lui vandaag)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top