Het grote ICE-topic #5

Status
Not open for further replies.
gesloten klinkt ook mooi hoor..
speelde zelf met 60 liter inhoud gesloten met 2 x 12 inch..
Ging hard zat..
Daar niet van.. alleen idd ruimte.. dat is zo klein achter in :p
Weet der alles van
 
Heb net een nieuwe radio gekocht voor in de MK2

MEX-BT3600U_1.jpg


Alleen wil hem gaan uitbreiden met een versterker, een setje speakers voorin, 1 setje ovale in de hoedeplank. vanwege de ovale gaten die er nu al inzitten, hoef geen Subwoofer..

Hebben jullie een voorkeur wat voor speakers of versterker?
Ben er niet heel erg in thuis..
 
Heb hem via een autospeciaal zaak waar ik goede contacten mee heb,
Heb hem voor 150,- exclusief BTW :) redelijk goedkoop volgens mij.

Ik geloof dat die van mij hetzelfde is als van een maatje van me, die moest 200+ betalen volgens mij..
 
Prima ding Wim, prijs is goed, als je de btw niet betaald hebt :p . Waar zitten de plaatsen voor de voor speakers bij een scirocco eigenlijk?
 
ik heb de mijne nu bijna 8 maanden, was 300 nieuw en kreeg hem na wat fleurten met een remco car shop verkoopster mee voor 180 ;)
 
Prima ding Wim, prijs is goed, als je de btw niet betaald hebt :p . Waar zitten de plaatsen voor de voor speakers bij een scirocco eigenlijk?

Nee, op rekening van pappa ;) mischien krijg ik zelfs geen rekening, daarom bestel ik hem ook via hem :D

En de speakers zitten voorin aan de onderkant van het deur paneel.
En er zaten dus 2 ovalen in de hoedeplank. :) weet niet of er meer orginele plekken zijn.
Moet ff de maat opmeten van de voorste speakers, die ga ik dus ook vervangen.

En heb je geen speakers in de aanbieding die er zo futuristisch (LELIJK) uit zien :D
Valt opzich wel mee, maar wil gewoon een beetje simpel uiterlijk ;)
Die voorste zie je toch niet, maar achterin wel :)
 
Ben zeer tevreden over de radio's van de Xplod line.



Edit: heb niet de zelfde.

Heb deze

cdx-gt828_1.jpg

Dat is toevallig. Deze heb ik 3/4 weken geleden gekocht bij ron de vries.

Leuk ding, veel opties (maar volgens mij heb ik ze allemaal nog niet uitgevonden :p)

[Ir]http://i36.tinypic.com/14xfl06.jpg[/Ir]

je kunt het lastig zien, maar het is er toch echt 1.

En ja dat domme bakje wordt vervangen door een grijze :).
 
Valt me nog mee dat hier Sony liefhebbers zijn, vind het geluid vrijwel altijd schel (in vergelijking met Pioneer/Kenwood etc), en de besturing echt verschrikkelijk:p
 
Nee, op rekening van pappa ;) mischien krijg ik zelfs geen rekening, daarom bestel ik hem ook via hem :D

En de speakers zitten voorin aan de onderkant van het deur paneel.
En er zaten dus 2 ovalen in de hoedeplank. :) weet niet of er meer orginele plekken zijn.
Moet ff de maat opmeten van de voorste speakers, die ga ik dus ook vervangen.

En heb je geen speakers in de aanbieding die er zo futuristisch (LELIJK) uit zien :D
Valt opzich wel mee, maar wil gewoon een beetje simpel uiterlijk ;)
Die voorste zie je toch niet, maar achterin wel :)

Wat op de site staat is wat ik snel kan leveren. Ik doe zelf de inbouw eigenlijk altijd zo dat speakers uit zicht zijn, dus bv onder originele roosters.
 
Dat is toevallig. Deze heb ik 3/4 weken geleden gekocht bij ron de vries.

Leuk ding, veel opties (maar volgens mij heb ik ze allemaal nog niet uitgevonden :p)


je kunt het lastig zien, maar het is er toch echt 1.

En ja dat domme bakje wordt vervangen door een grijze :).

Heb je de handleiding al door gelezen ? als je nu al denkt dat er veel opties op zitten wacht dan maar tot je ze allemaal hebt gevonden ;)
 
Valt me nog mee dat hier Sony liefhebbers zijn, vind het geluid vrijwel altijd schel (in vergelijking met Pioneer/Kenwood etc), en de besturing echt verschrikkelijk:p

Tjah, heb ook een Sony-toestel erin... Op zich heb ik nix met Sony, maar ze leveren me wel een toestel dat niet compleet detoneert met een Audi-interieur (dus allerlei grijze vlakken, fancy kermisverlichting & chrome details waar ik niet op zit te w88)...

[ir]http://i38.tinypic.com/29dv8zq.jpg[/ir]

*edit* wat een baggerpic eigenlijk... Sony levert perfecte kleuren bij het rood/wit van het dashboard in ieder geval...

25319


Bovendien is hij veelzijdig genoeg (USB) en vooral cheap...
 
Kenwood zit erin 8)

Prima ding 8)

Foto!

Nee, op rekening van pappa ;) mischien krijg ik zelfs geen rekening, daarom bestel ik hem ook via hem :D

En de speakers zitten voorin aan de onderkant van het deur paneel.
En er zaten dus 2 ovalen in de hoedeplank. :) weet niet of er meer orginele plekken zijn.
Moet ff de maat opmeten van de voorste speakers, die ga ik dus ook vervangen.

En heb je geen speakers in de aanbieding die er zo futuristisch (LELIJK) uit zien :D
Valt opzich wel mee, maar wil gewoon een beetje simpel uiterlijk ;)
Die voorste zie je toch niet, maar achterin wel :)

Als je simpel uiterlijk wilt en goede speakers, zou ik bij DLS kijken, sowieso voor achter. Lekkere oldschool look (zwart) en superkwaliteit. Gewoon op MP een setje scoren.

Valt me nog mee dat hier Sony liefhebbers zijn, vind het geluid vrijwel altijd schel (in vergelijking met Pioneer/Kenwood etc), en de besturing echt verschrikkelijk:p

Menu is idd vrij lastig, verder prima besturing imo. Geluid vind ik niet te schel, eerder wat 'zwaar'.

Tjah, heb ook een Sony-toestel erin... Op zich heb ik nix met Sony, maar ze leveren me wel een toestel dat niet compleet detoneert met een Audi-interieur (dus allerlei grijze vlakken, fancy kermisverlichting & chrome details waar ik niet op zit te w88)...

Bovendien is hij veelzijdig genoeg (USB) en vooral cheap...

Beetje jammer dat je er dan een KNALrode usb stick indoet :D


'k Heb btw Micro Precision tweeters gekocht, 5.20....Dit keer proberen om ze niet op te blazen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top