Het grote ICE-Topic #7!

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Joost heb je nog een mooie radio voor me liggen ?

Eisen
Zwart van kleur
cd/mp3
2 versterker uitgangen
en geen marquant oid :p
 
Ik ben opzoek naar een andere HU.

Nu kwam ik per toeval een Alpine 9855R tegen voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Mensen die er ervaring mee hebben?

IMG_0015.jpg

toch uiteindelijk gekocht.

Komende week even ophalen.
 
Na wat zoeken en overwegen heb ik ook een alpine gekocht:

Alpine CDE-103BT
23o4nk.jpg


Ziet er wat moderner uit als wat ik in eerste instantie voor ogen had, maar ben er toch best tevreden mee.
Ik heb trouwens meerdere verhalen gehoord vanuit verschillende hoeken dat bij een clio 1 rekening gehouden moet worden met de schuinte waarin de radio komt te liggen. Sommige merken zouden deze hellingshoek niet zo goed aankunnen.

Waar? Broodje aap verhaal?
 
Zou best kunnen, dat heb je ook in bijvoorbeeld een transporter of een bepaald type transit bus. Heeft ermee te maken dat de CD speler dan niet helemaal lekker werkt...
 
ze houden ook niet van stugge veren, die van mij heb ik al eens laten repareren :p

hele mechaniek was naar de klote :X
 
Goed.. omdat m'n auto weg is.. gaat er wat audio weg. Voorlopig geen zin om het in de Cupra te bouwen, misschien dan de zomer weer eens beginnen.

Ik heb liggen:
- MTX X704 Vierkanaler
- Macrom M2A 500D Monoblock
- MTX XT12AV Subwoofer
- Kenwood KDC-W7541U radio + BT200 carkitmodule

Voor de rest zie verkooptopic
 
Zit voorlopig prima geluid in de Cupra.. misschien tzt weer wat inbouwen.. eerst verhuizen en dan zien we wel weer.. als het nu voor een mooie prijs weg gaat vind ik het prima :)
 
Iemand toevallig interesse in een, MTX - XT10AV subwoofer en, een Condensator: ESX 1 farad ?

Spul begint in de weg te staan :p.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top