Het Grote ICE-Topic #3

Status
Not open for further replies.
Hmm het voornaamste verschil is idd de displaykleuraanpassing en het pre out voltage....Ik ga voor de 9884! Kan toevallig mn huidige JVC goed verkopen :D

Ze zijn idd supermooi. Duidelijk veel mooier dan JVC, wat een walgelijk design hebben die vanaf 2007 zeg.
 
Hmm het voornaamste verschil is idd de displaykleuraanpassing en het pre out voltage....Ik ga voor de 9884! Kan toevallig mn huidige JVC goed verkopen :D

Ze zijn idd supermooi. Duidelijk veel mooier dan JVC, wat een walgelijk design hebben die vanaf 2007 zeg.

Als die 9884 ook helemaal oranje zou kunnen zijn zou ik die ook halen.. Maarja, ik ga in een geen nieuwe HU andere ledjes solderen :+

Pff ik edit later wel :p
 
Idd heel vaag dat dat niet kwam. Maar goed, jij gaat ws toch niet met dikke versterkers werken, dus dan is de 9880 meer dan genoeg...
 
Idd heel vaag dat dat niet kwam. Maar goed, jij gaat ws toch niet met dikke versterkers werken, dus dan is de 9880 meer dan genoeg...

Das idd waar :)

Zou em alleen een keer in het echt willen zien eigenlijk, en er zit volgens mij niets in de buurt van Haarlem met Alpine in het assortiment :(
 
iDA-X100_48.jpg


iDA-X001_800_68a8c2.jpg


*BUIGT*
 
zo, die alpines zijn wel mooi (van joost dan).
toch zou ik voor de nieuwe lijn van kenwood gaan als ik een dvd-loos systeem zocht, heb ze vandaag gezien, erg gaaf:~

deze is ook om te smullen (enige die meegaat met de nieuwe lijn)

[ir]http://images.kenwood.eu/files/products/product_id_622/category_8/original/KDC-W9537U-2_E.jpg[/ir]
 
Bij Kenwood is alles te regelen via die draaiknoppen. Beide knoppen zijn ook drukknoppen en de rechterknop kan ook omhoog/omlaag/links/rechts.
 
Luister nooit radio :p Maar dat komt omdat me antenne verrot is :p

Heb zelf de kenwood W707 en die heeft wel voorkeuze zenders optie :)
[ir]http://www.eikeraudio.no/filarkiv/Image/Kenwood-kdc-w707.jpg[/ir]
 
Hmm niet mijn stijl. Ik snap echt niet waarom fabrikanten zilveren autoradio's maken als dashboards altijd zwart zijn :S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top