Het Grote ICE-Topic #3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Nou heren, welke radio moet ik kopen
Vereisten:
- aansluitmogelijkheden voor versterker
- afstelmogelijkheiden (bass/sub etc)
- MP3 afspelen
- liefst klein beetje mooi zijn nog
- beetje aardige kwaliteit

En dat allemaal voor rond de 200 euro, is het mogelijk? :p
 
cda9854r.jpg


Specs;

http://www.kieskeurig.nl/review/CD5B34CD9299A8A1C125710F002D9703.htm

Nieuwprijs was voor mij 285,- Voor 200 incl. mag je hem hebben. 3 weken in mijn E30 gezeten. Doos, boekjes, alles aanwezig.
 
Factuur (tevens garantiebewijs) heb ik nog. Hij was 285 dacht ik, kan ook 265 zijn. Gekocht bij een internetshop, na lang zoeken, blijf een Hollander hé. :p

Ik zou thuis even moeten kijken wat voor site dat was, niet echt een bekende webshop namelijk.
 
ja is voor mij wel belangrijk eigenlijk met garantie enzo... anders zit ik binnekort weer met een kapotte radio zoals nu :|
ennehhh, als die 265 was mag ik hem dus voor 180 hebben? :#
 
Haha, nee, ding is echt zgan. Ik denk dat 200 incl. verzenden wel een mooie prijs is. :)

Vraag Joost anders zijn mening. :)
 
ja is voor mij wel belangrijk eigenlijk met garantie enzo... anders zit ik binnekort weer met een kapotte radio zoals nu :|
ennehhh, als die 265 was mag ik hem dus voor 180 hebben? :#



garantie van alpine loopt gewoon via menho esm, als je daar gaat met je aankoopsbon dan wordt hij er gewoon gerepareerd....

winkels waar je je radio inlevert sturen hem ook gewoon naar hun toe..

zijn hele relaxte gasten, doen absoluut niet moeilijk...

heb de mijne nog voor de garantie verliep heen gebracht, hebben toen hele loopwerk en zooi vervangen... gewoon puur voor de zekerheid...


alpine's zijn echt goeie radio's, die van vas is zkr een goede optie.
 
Nou heren, welke radio moet ik kopen
Vereisten:
- aansluitmogelijkheden voor versterker
- afstelmogelijkheiden (bass/sub etc)
- MP3 afspelen
- liefst klein beetje mooi zijn nog
- beetje aardige kwaliteit

En dat allemaal voor rond de 200 euro, is het mogelijk? :p

*zingt nog steeds hetzelfde liedje*
JVC KD 722G
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ksOlsquK4y8"]YouTube - 40GB Toshiba 2.5" Drive in JVC-KD722 USB :D[/ame]
jvc_KDG722_85034_big.jpg
 
722 wordt wel niet meer gemaakt opvolger is de 732 geloof ik, die is alleen een stuk minder mooi
 
Haha, nee, ding is echt zgan. Ik denk dat 200 incl. verzenden wel een mooie prijs is. :)

Vraag Joost anders zijn mening. :)

Zeker een goede radio, zou voor jouw budget wel een van de betere keuzes zijn. Uiterlijk moet je van houden, ikzelf vind ze erg mooi.
@vass: met wat ga je je radio vervangen?

@DJ: doe mn best maar kan niks beloven, morgen ook auto kopen.
 
Foto is btw lelijk van die radio idd, maar kijk het filmpje, hij ziet er echt wel netjes uit... Nu vind ik het design van radio's tegenwoordig sowieso veel te druk. Doe mij maar een Becker :p maar ja, geld he.

Vass heeft de radio al vervangen door een Leovince SBK demper, met daar aan vast een GSX-R 750, klinkt ook als muziek in de oren :#
 
Zeker een goede radio, zou voor jouw budget wel een van de betere keuzes zijn. Uiterlijk moet je van houden, ikzelf vind ze erg mooi.
@vass: met wat ga je je radio vervangen?

@DJ: doe mn best maar kan niks beloven, morgen ook auto kopen.

wat voor auto joost?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top