Het grote ICE-topic #6

Status
Not open for further replies.

Wim

Hoi?
Hier verder..

Ik heb mijn kist niet vast... Ding is zo groot die kan nergens heen :p

toch vast zetten
je zal maar een ongeluk krijgen
laatst nog wel eens fotos gezien van een kist die niet vast stond wordt je niet vrolijk van!

Ja ik maak ASAP wel even een foto, eerst de auto terug :p

Sowieso erg lekkere bediening vind ik zelf, tevens kan je ook de dingen die op je beeldscherm staan van positie veranderen heel handig naar mijn mening.

Hij is wel wat te glossy , op de foto's leek hij mat maar ja dat zie ik dan wel door de vingers. :p

Ik ga het zo ff omwisselen..

Ook ff gemeten wat voor maat Speakers ik moet hebben.
Voorin zit 4x6 inch en achterin 6x9 inch speakers :)

DLS klinkt niet bekend, maar dat is dus wel degelijk?
Wat jij zei Arne, er staan wel een paar DLS 6x9 Classic's.
Maar die zijn er niet in 4x6, iemand een voorkeur qua speaker(merk)?

Ron de Vries heeft nu Fusion in de aanbieding, weet niet of dat wat is?

Heb de draden omgewisseld, en het werkt! *D

Alleen kan iemand mijn speaker vragen beantwoorden? :)
 
Advertisement - register to remove this

Wim, please koop geen Fusion.... :p


Verder zal ik zo even updaten *D Wordt vet ouwe :W
 
Wat zijn de ervaringen met speakers van 8cm / 10cm. Ik wilde dit achterin me karretje aangezien ik dit zo kwijt kan. Maar werd me afgeraden.. Iemand?
 
Vroeg het me gewoon af :D

Maar kijk volgende week wel bij Ron de Vries, die heeft genoeg van die troep :)
 
vind fusion niet echt mooi klinken.... heb ze gehoord bij de staturn maar viel me wel tegen. de t696 daar in tegen :D
 
Ok, net thuis van lamheid-avond... geen tijd voor pix gehad, maar het dreunt, en gaat hard + zit netjes in elkaar. Morgen maar pix dan :p
 
Wim,

Polk heeft een heel mooi 4x6" speakertje. Ziet er ook ERG netjes uit:

db461.jpg


Alleen verkoopt Ron de Vries geen Polk dacht ik.

Ik ben ook een tijdje op zoek geweest naar een nette 4x6" voor achterin de MK2, en dat zou mijn keuze zijn geweest als ik niet had gekozen om alleen voor speakers te monteren.
 
Die maat heb ik ook voorin in m'n dash, maar dash werkt gewoon totaal niet als klankkast dus het geluid merk ik iig niks van, alleen dat de heldere tonen zuiverder zijn en de speakers een stuk harder kunnen voordat het begint te kraken.

Ik heb btw een setje van JBL.

Dit is ook een mooie set ook van Polk:

MMC460_1.jpg
 
Last edited:
Diezelfde van JBL heb ik dus ook, hoge tonen ervan zijn iig goed, bass weet ik niet aangezien die bij mij wat in de 'open lucht' hangen.
 
Dat leek mij ook al, omdat ze maar 30,- waren ;) maar wel veruit de krachtigste!
Maar denk dat ik voor het JBL spul ga..

@ Izimo, bedoel je in de hoedeplank? daar komt hij bij mij wel iig..
 
@ Izimo, bedoel je in de hoedeplank? daar komt hij bij mij wel iig..

Nee, bij mij zitten ze in het dashboard (Japanse auto) enja daarachter is het gewoon open waardoor er dus niks van een klankkast werking is en ik dus ook geen bass daarvandaan krijg, daarom dus bij mij een sub achterin :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top