Het grote ICE-Topic #7!

Status
Not open for further replies.
Tja, zoiets is er op dit moment gewoon niet eigenlijk...bij Kenwood is alles hoogglans zwart, en displayverlichting zowat altijd blauw. Clarion is nóg lelijker dan vorig jaar, Alpine hoeven we t geeneens over te hebben, Sony JVC en Pioneer hebben een zilveren dial......
 
Je kunt meestal de kleur van het display enzo toch veranderen in een radio? Want die moet bij mij ook groen zijn.
 
Zat wat rond te kijken naar een complete set voor rond de 400 euro.
En zag bij ron de vries ook wel paar leuke setjes alleen twijfel ik over bijv het merk Fusion.

Wil wel wat bass in de auto hebben maar luister meer naar hiphop/rap dus hoef geen zware bass te hebben.

Maar wat zijn nu kwaliteits setjes voor rond de 400 a 450 euro?

Ben nogal een leek op het gebied van ICE en wil niet dat ik straks een dure installatie heb gekocht en dat het redelijk tegen valt.

Als iemand mij wat kan aanraden zou dat mooi zijn, want weet alleen dat hoe hoger het rms is hoe beter het is?

Mvg,
 
sorry maar zou niet weten waar de afkorting HU voor staat.

maar ik heb al een klapscherm in de auto zitten, dus denk dat ik hiermee jouw vraag heb beantwoord.

ben opzoek naar speakers, subwoofertje?, versterker en kabels
 
Hier gaat het om.. die heb je blijkbaar:

o Front & Rear Pre-Amp Outputs
o Variable Subwoofer Pre-Amp Output w/ LPF (80, 120, 160Hz)
 
Ik zelf vind Fusion niet zo, maar is een mening. Ik zou een 4 kanaler pakken, composet erop, en een subwoofer. Moet zeker makkelijk lukken voor je budget, hou je nog geld over voor kabels, hout e.d. Voor dat bedrag kan je ook al een MTX set kopen :)
 
Nog wat recent nieuw mtx spul:

MTX T6000 serie speakers en composets:

Speakers:
MTX T6C402
MTX T6C502
MTX T6C653
MTX T6C693

Compo's
MTX T6S502
MTX T6S652

IMG_0302_800x600.shkl.JPG



MTX Roadthunder serie speakers en composets

Speakers:
MTX RTC402
MTX RTC502
MTX RTC653
MTX RTC693

Composets
MTX RTS502
MTX RTS652

IMG_0311_800x600.shkl.JPG



MTX Roadthunder woofers

MTX RT10-04
MTX RT12-04

IMG_0319_800x600.shkl.JPG


IMG_0321_800x600.shkl.JPG
 
FF quick question voor de audioguru's hier :p.

Ik ben van mening dat mijn composet (de woofer daarvan) niet tot nauwelijks bass produceert.

Het betreft een Infinity Kappa 65.9CS

Hoe kan ik dit veranderen?
 
Beter inbouwen :p deuren dempen, op MDF/stalen ringen zetten. Dan moet ie wel kickbass geven.
 
http://www.verseveld-tuning-styling.nl/bekijkproduct.php?productid=1194

Beetje goede sub of is het niet echt aan te raden?
Dit wil ik dan icm een Alpine HU, ik denk de Alpine CDE-112Ri.

En ik zoek nog een goede versterker van Audiobahn. Liefst met maximaal 900 watt rms of 800 watt rms. Zo een model met van die chrome vlammen erop.

Edit: word dan waarschijnlijk een Audiobahn A2200HCT, misschien een beetje teveel van het goede voor 1 sub. Maar als ik er dan later nog 1 bij neem kan ik die er ook gelijk op aansluiten. Dat kan die makkelijk aan.

En joost, hoe zijn die mtx woofers, goede geluidskwaliteit en kunnen ze een beetje hard?
 
Last edited:
Ik twijfel een beetje aan de wattages die je noemt. Zeker als je dit vergelijkt met wattages die mtx opgeeft. Wat betreft het verhaal van nog een sub aansluiten, die subs zijn dual 6 ohm(??) en met 2 subs kom je dan op 1,5 ohm. Is die versterker 1,5 ohm stabiel?
Denk dat MTX subs wel bekend staan om goede kwaliteit voor goede prijzen :) Afhankelijk van welk type, kunnen ze van heel hard tot belachelijk hard :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top