Het grote ICE-topic #5

Status
Not open for further replies.
gaat toch maar 16.5cm plaatsen.. joost heb binnenkort 16.5compo en een 4 kanaals amp nodig.. wat heb je in de aanbieding?

Denk nog een JL setje en een X704 :p

bij mij zit er:
- Alpine IDA X-001 headunit (+ 160Gb Ipod)
- Kicker ZX 700.5 amp
- 2 x Kicker CVR 82 30cm subs
- KS 5.2 composet voor
- KX 5.2 composet achter

kheb nog wat zooi te koop:
- Phase Evolution RS2 amp
- 2 x Audiobahn 800w(400rms) subs

ok :) en dat is bij de x704 wel zo ?
zal ik hier voldoende aanhebben om de ths 502 en een xt10/20-04 aantesturen ?

het fijne van zo'n set is dat er ook gelijk kabels bij zitten die los toch ook best aantikken.

even idee stel ik koop zo'n setje
en stuur met die versterker een compo aan en koop bv x702 bij om die woofer aan te sturen.

*is na alle goede verhalen wel mtx fan

Bij alle mtx producten is dat zo.. Zitten testrapporten bij waarop de gemeten wattages staan. Een x704 is absoluut krachtig genoeg om een ths502 en een xthunder woofer aan te sturen, dat als set verkoop ik erg vaak en altijd positieve reacties. Composetjes zijn in de aanbieden, ths502 zit nu tijdelijk op 79. Verder zowel amp als woofertjes ook voorradig.

Heb mtx composets in de aanbieding, 16,5 cm ths652 zit nu op 85. Heb evt ook nog 2 jl audio sets zoals al gepost is, die komt op 175. Als amp de x704, die zijn bij mij gewoon altijd laag geprijsd :p
Ga zo weer een lading halen *D

joost nog wel een vraag aan jou.

wat is het verschil tussen jouw woofer incl behuizing en de woofer van rdv want in prijs scheelt dit erg veel of zijn dit echt 2 verschillende woofers ?

bij rdv heb je namelijk voor 80 een xt12 icl kist
http://www.rondevries.nl/catalog/product_info.php?cPath=24_142&products_id=3606

nofi verder maar dat scheelt 2tientjes waar ik zelf niet voor ga kutten om een kist te maken.

voor de rest blijf je ondanks je zaak niet te vergelijken is met rdv erg nette prijzen hanteren :)

Bedoel je het verschil tussen de link van rdv en:

23052007large170542.jpg


?

Degene die ik verkoop, daarvan is de kist van MTX zelf, ontworpen voor de woofer. tevens een schuine achterkant, rubberen strips zodat die niet verschuift. De kist die rdv erbij doet is een universele waar ze elke 12 inch gewoon in knallen, niet speciaal voor de woofer ontworpen maar gewoon 6 plankjes op elkaar en verder niks. Uiteraard zit daar verschil in prijs in. Die mtx enclosures heb ik nu trouwens in de aanbieding, wat het wellicht interessanter maakt: 10 inch gesloten: 119 euro. 12 inch gesloten en 10 inch gepoort: 135 euro.
Wat betreft de prijzen probeer ik de prijzen van rdv toch op zn minst te evenaren en met veel dingen ben ik zelfs goedkoper. Echter de kisten die zij bij de woofers doen sta ik niet achter en dus verkoop ik die ook niet.

Oh dan kan ik zo beter gelijk een kistje meenemen, anders had ik waarschijnlijk zo'n universeel ding gekocht. Maar dit zou dus veel beter moeten zijn??

jl setje lijkt mij mooier, heb nu wel weer genoeg van de mtx..

laat je binnenkort na apk weten...

;)
 
Advertisement - register to remove this

zo een kist (bij joost) is er op berekent en zal de woofer beter doen presteren.

*staan niet toevallig ergens bouwtekeningen van die kist online 8)
 
Jongens, ff heel simpel vraagje maar ik kan het even niet testen. Op een standaard autoradio in mijn postauto is er een uit of ingang (?) waar AUX bij staat. Heb ik bij mijn stereo thuis ook, en vanaf daar heb ik een draad naar mn laptop oordopjes ingang zeg maar. Kan ik bij een autoradio ook een draad vanaf die AUX naar bijvoorbeeld mijn iPod doen, en kan ik dan mijn iPod nummers afspelen op het geluidssysteem van de auto?
 
kist bouwen kost bijna net zoveel als er 1 kopen.. verkijk je er dus niet op


wel erg leuk om te doen...
 
Jongens, ff heel simpel vraagje maar ik kan het even niet testen. Op een standaard autoradio in mijn postauto is er een uit of ingang (?) waar AUX bij staat. Heb ik bij mijn stereo thuis ook, en vanaf daar heb ik een draad naar mn laptop oordopjes ingang zeg maar. Kan ik bij een autoradio ook een draad vanaf die AUX naar bijvoorbeeld mijn iPod doen, en kan ik dan mijn iPod nummers afspelen op het geluidssysteem van de auto?

Ja kan, wel ff een line-out adapter op je ipod zetten, werkt veel beter!
 
Hier mijn zooi, echt een bij-eenraapsel van dingen

-sony radio 4x50mosfet met usb/aux enz
-2std tweeters in dash
-2marquant 16cm in deuren
-2kenwood 200w achterin
-2 12inch newsound woofers ('1500w')
-magnat 2x180 mosfet versterker.

Afstellen vd versterker op woofers kan nog beter, maar alles bijelkaar klinkt wel gaaf
foto is door het ski-vak
 
Last edited:
dacht al die heeft een cady of zo gehaald:)

Verder al wat verder met de skyline?

Nog niet echt, ben nu bezig om een plaat te maken achterin waar de installatie op komt.
Ga iig voor een x704 en een x1000d. Composet zit al voorin.
Qua woofers ben ik er nog niet uit, wil wel voor dubbel gaan waarschijnlijk.
Wil eigenlijk wel met de nieuwe lijn gaan spelen, maar de levertijd is nog onduidelijk, varieert van eind deze maand tot eind augustus.
Zien er wel veelbelovend uit btw :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top