Het grote ICE-topic #5

Status
Not open for further replies.
Kep Joost ook even van 1 van z'n 5510-44's afgeholpen. Deze ga ik lekker in ±30L gesloten spelen en gelijk de kist combineren met een net amp rek zodat ik wat ruimte bespaar in me kofferbak :)
 
Dan moet je ze ook eens een beetje lief voor ze zijn :+

Heeft je broertje btw nog intresse in mn pyle's?

Zal ik doen, zal ze iets minder Hertz te eten geven :p

Ik zat eigenlijk te wachten op de foto's van die Pyles ;)
 
Naja, dan zie ik m'n amps ook niet meer door het luikje, zo bedoel ik het. Dan komt de kist over de amps te staan, en dat vind ik niet mooi. Ik benut nu echt elke mm en dan kom ik op 68 liter. Dat zou een 33 liter per kist worden als er 2 in zouden komen. Dus dan is gepoort geen optie meer. Terwijl ik wel gepoort wil spelen :p Dus wordt het weer een stuk moeilijker *D

Maar daar zijn uitdagingen voor ;)

niet mogelijk om in de ruimte van je reservewiel een polybak te maken? krijg je er een dik aantal liters bij :)
 
Hoe zetten jullie die 60 liter kisten vast eigenlijk? Ik heb nu een 18 liter gesloten kistje, die zet ik met een spanbandje om mijn veerpoot heen vast...Maar dat gaat niet lukken met zo'n grote bak..
 
Hoe zetten jullie die 60 liter kisten vast eigenlijk? Ik heb nu een 18 liter gesloten kistje, die zet ik met een spanbandje om mijn veerpoot heen vast...Maar dat gaat niet lukken met zo'n grote bak..


Ik heb mijne gewoon met een alu beugeltje vast zitten, gaat goed :)

Ík had al een vermoeden dat het niet goed gegaan was, ik had je een pm gestuurd met een paar links daarin. Ik hoorde niks van je dus dacht al dat hij niet was aangekomen, vanavond zal ik het weer proberen :)
 
Haha, moet jij zeggen :p
Ik heb blijkbaar me planning te ruim opgezet voor deze week dus ik heb vandaag een lekker rustig dagje :)
 
Ik ben ook weer bezig om aan mijn audio te werken in mijn Fiat GP, alleen probleem is dat ik of wat met de standaard radio moet doen om stuurbediening te behouden of een andere radio met een stuurwieladapter. Maar die dingen kosten een vermogen.
Weet niet wat verstandiger is? Kwa geluid zal een andere HU wel schelen denk ik.

Heb het audio pakket bij mijn auto, speakers zijn niet slecht ofzo.
Maar wil gewoon wat meer bass.

Kan je de standaard sub van fiat laten zitten als ik mijn MTX woofer erbij zet? of krijg je dan geen synchroom geluid?
 
toch vast zetten
je zal maar een ongeluk krijgen
laatst nog wel eens fotos gezien van een kist die niet vast stond wordt je niet vrolijk van!
 
Wat op de site staat is wat ik snel kan leveren. Ik doe zelf de inbouw eigenlijk altijd zo dat speakers uit zicht zijn, dus bv onder originele roosters.

Dat doe ik voor dus ook maar achter wil ik de gaten in de hoedeplank vullen :D
Maar kijk wel ff rond.
Hab alleen nu een probleem, ik heb een continu voeding aangesloten en een voeding via contact (Nieuw draad getrokken).

Maar als ik me contact aan doe doet hij het gewoon, maar hij onthoud niks.
Net alsof mijn continu voeding niet aangesloten is.
Terwijl ik hem daarna nog wel gecontroleerd heb, beetje vaag en erg vervelend!
 
Volgens het schema aangesloten? maar er zitten 2 andere draden, weet zo ff niet meer waarvan. Maar zou dat kunnen uitmaken?

Heb wel vaker een radio gemonteerd, zo moeilijk zou het niet moeten zijn lijkt me..
 
de 2 die over zijn is ws je antenna remote en tel mute. blauw/wit en oranje. Die heb je nooit nodig zonder amp en/of carkit. Probeer rood en geel maar eens te switchen in de kabelboom van je radio :)
 
Last edited:
Ja ik maak ASAP wel even een foto, eerst de auto terug :p

Sowieso erg lekkere bediening vind ik zelf, tevens kan je ook de dingen die op je beeldscherm staan van positie veranderen heel handig naar mijn mening.

Hij is wel wat te glossy , op de foto's leek hij mat maar ja dat zie ik dan wel door de vingers. :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top