Het grote ICE-Topic #4

Status
Not open for further replies.
Ben dus nu in de markt voor een nieuw compo set, de tweeters+filters los van het setje wat ik heb kosten al tegen de 100euro, koop ik liever wat anders.

Joost nog een compo setje in de aanbieding wat goed hard gaat? 8P
 
THS652 is in de aanbieding @ 85 e. THS502 in de aanbieding voor 79 e. Heb ook nog 2 JL Audio sets liggen, mogen nu weg p/s voor 175 e, is wel een stuk beter en zuiverder dan de MTX sets, maar waren normaal ook veel duurder (+/- 450 e).
 
I4UsuFXQplzHofYtZwZErA==.jpg
 
weet jij of er deurbakken leverbaar zijn voor de 155 joost? ik wil heel graag naar 16cm gaan, maar dat kan ik voor nergens kwijt.. en het moet gewoon niet zoveel opvallen..
 
thnx, maar heb jij de prijs gezien :S

zoeits zou wel vet zijn, wil graag van dat toch te schelle 10cm speakertjes af.

deuren dempen, en dan 16.5 voorin :)
 
Vind de prijs niet eens zo heel bizar, om dit zelf te maken ben je ook best wat kwijt nog(hout, bekleding etc) plus al de uren om het te maken.
Ik heb geen ervaring met die panelen maar als het goed past en degelijk gemaakt is, is het imho een prima oplossing.
 
Wat ik meestal aanraad en wat ook veel mensen afnemen is:
x704
ths652 of ths502 (afhankelijk van speakermaat van de betreffende auto)
xt12-04 of xt10-04
Voor forummers verkoop ik spullen overigens voor wat minder dan wat op de site staat.

Wat voor prijzen reken je dan? Ik heb wel interesse in een 4 kanaals versterker x704 en een subwoofertje xt12-04
 
Zit nu een macrom dubbeldin in, met een x704 en een ths652. Komt nog een x1000 bij met een nog onbekende woofer(s).
Alleen elke keer als ik weer wat x1000 binnen heb ben ik ze gelijk kwijt aan klanten :X
 
Ik krijg echt rillingen als ik een merk als Macrom voorbij hoor komen:X
Bij een dikke install hoord een dikke HU imo:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top