Het grote ICE-topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik zoek nu ook een beetje een "sombere" radio, moet niet te druk zijn, en mooi in het interieur passen. Denk dat ik ook voor een clarion ga.

Iemand ervaring met de kwaliteit van deze radio's? heb er nog niet veel verstand van.

edit/ Die hierboven staat me ook wel aan :)
 
Ik vind dat ze erg mooi klinken en logisch te bedienen zijn. Die Arne heeft dat is natuurlijk wel weer monsterlijk lelijk design maar wel een hele goeie radio.

Deze serie vind ik best mooi, design staat ook wel in een oudere auto. Afhankelijk van je dashboardverlichting kun je nu ook andere radio's bestellen zie ik bij Ron de Vries:
[ir]http://www.rondevries.nl/catalog/images/clarion_dxz389usb.jpg[/ir]
 
Da's idd een prima radio zo'n 388, heb er een in mn broertje's Focus gezet en in een E36 van een vriend. Enige nadeel vind ik usb bediening, is wat langzaam, en het scherm is wat basic. Idd jammer van die zilveren volumeknop, verder een top ding voor t geld.
 
jup gewoon splitten..
ik heb ook 2 amps (3 kanalen) op 1 kanaal :\

moet wel nieuwe radio, cker weten :)
 
Ik zoek nu ook een beetje een "sombere" radio, moet niet te druk zijn, en mooi in het interieur passen. Denk dat ik ook voor een clarion ga.

Iemand ervaring met de kwaliteit van deze radio's? heb er nog niet veel verstand van.

edit/ Die hierboven staat me ook wel aan :)

Een 2ehands Becker?
 
Deze is best gaaf imo :) Op de blauwe knopjes na :p

9390.jpg


Of deze

8911.jpg


Dat gele is wel lelijk, maar is te veranderen :p
 
Zo'n kreng heb ik nu ofzo..

PIONEER-AVIC-X1BT.jpg


+

475447vb.png


Onderste is te koop incl BT200 unit.. -> PM ;)
 
Last edited:
Ik ben opzoek naar een andere HU.

Nu kwam ik per toeval een Alpine 9855R tegen voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Mensen die er ervaring mee hebben?

IMG_0015.jpg
 
Vraagje:

Hoop dat jullie er wat meer van weten dan ik:

Een vriendinnetje van me heeft een cassette recorder ding in der 1e auto-tje zitten, oude daihatsu ofzo... Kan je hier gewoon een radio/cd speler in mikkeren zonder probs ofzo? En waar moet je op letten?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top