Het Grote ICE-Topic #3

Status
Not open for further replies.
budget van circa 1400 euro..dus de kleine dingen zoals bekabeling etc etc niet mee gerekent..

Je kan dan bv denken aan een mtx x1000d monoblok, icm een 8512-44(dubbelspoels) versie voor de bass, in een gepoorte kist. Qua speakers een x704 of eventueel ta versterker op 1 of eventueel 2 composets. Houd je nog wat budget over voor kabels, hout etcetera wat ook best nog wat kost.
 
Wil je er een pc op aansluiten dat je daarom een vga ingang wil?

Jep, en dan met centrafuse draaien.
full.jpg
 
Dan krijg je baggerkwaliteit denk ik...TV-out gebruiken bedoel jij? Zal wel niet echt lekker gaan icm touchscreen.
 
VGA aansluiting is wat anders als TV-out. VGA ingang is gewoon net zoals normale monitoren, dus mooie kwaliliteit.
 
Dan krijg je baggerkwaliteit denk ik...TV-out gebruiken bedoel jij? Zal wel niet echt lekker gaan icm touchscreen.

Kwaliteit is zowieso niet zo super op zo'n klein schermpje. Ben verder geen expert op pc gebied, maar gaat door een vga kabel ook een touchscreen signaal?
 
Ook bezig met Carputer Extera?
Ik heb alle onderdelen al klaar liggen, ik ben ook opzoek geweest naar een dubbel din touchscreen maar dat lag buiten mijn budget.

Heb nu gewoon een los 7" touchscreen gekocht welke ik ga verbouwen in een double din framepje voor mijn Corolla E12.
Heb je trouwens een Centrafuse licentie? ;)
 
Een vriend van mij heeft het ook. Je moet in ieder goed letten op de koeling en zorgen dat alle stof weg blijft.. Want het word aardig stoffig in de achterbak van eenb auto :)
 
En wat zijn de de voordelen van zo'n computer tov een 2-din met dvd/usb/ipod connectie. Enige wat mij interessant lijkt zijn de internetmogelijkheden, maar dit zal niet zomaar gaan denk ik?:)
 
Dat het goedkoop is. Dat je er megaveel op kwijt kan. Dat je gekraakte software kunt draaien (navi!) Internet kan ook, UMTS kaart erin, en gaan.
 
Het is gewoon leuk om te doen :D
en mogelijkheden zijn haast oneindig..

Tevens zoals Arne zegt, het is stukken goedkoper als een all in one 2-din oplossing, zoals bijvoorbeeld de AVIC's
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top