This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fitness / Bodybuilding Facts! #12

Status
Not open for further replies.
Ik vind dat inderdaad ook altijd van die mongols met die handschoentjes :L Misschien omdat de gasten op sportschool waar ik kom, ook echt mongols zijn

Mensen die wel serieus bezig zijn snap ik het nog wel van, maar meestal zijn het popie jopies die rond maart naar de sportschool komen en dan alleen maar bankdrukken en biceps trainen en daarmee niks bereiken.
 
Hehe

Vandaag ook zo'n aap , wit hempie an, nike petje op.

Was bezig met de T-bar row. Had 40 kilo erop zitten, wou hij even tussendoor .

Krijgt dat ding geen cm omhoog en ik moest hem helpen terug te leggen
 
wij hebben bij ons de regel, als je minder dan 80 voorslaat mag je geen straps.
minder dan 100 bankdrukt mag je geen pols versteviging.
minder dan 200 squat mag je geen rug en knie versteviging
je mag helemaal nooit zon kussentje met squatten
en handschoentjes wat is dat je hoort eelt op je handen te hebben!
 
ik heb ook altijd handschoenen aan, ik krijg snel zweethanden door metaal enz... dat traint gewoon niet lekker..
 
Perry-sport heeft fijne, heb ik ze al 3 jaar vandaan.

Hoef met rug/biceps/deadlift echt niet meer zonder te doen, springt mn vel eraf.
Met die dingen kun je je concenteren op de oefening ipv of je vel er niet tussen zit.

Doet gvd nog zeer ook..
 
Miet!


Die jongetjes die net beginnen komen idd gelijk met handschoenen en een hele uitrusting geweldig.
 
JohnnyP heeft gelijk. Door die zweethanden kom je gewoon niet verder omdat alles uit je handen glijd. Dan kun je 2 maanden bezig zijn of 3 jaar maar sommigen hebben dat gewoon.
 
Ik gebruik ze niet, zweethanden geen last van en heb toch al ruwe handen

Stond gewoon te trillen toen ik opstond vanaf de grond net, triceps zijn vandaag niks waard.
 
Post je schema is..

Hier komt ie:

Seated leg curl: 3 x 15
Leg extension: 3 x 15
Bench press: 3 x 15
Lat pull down, front 3 x 15
Peck-deck reverse 3 x 15
dumbbell curl, standing one arm( beide armen een dumbbell en dan om beurten vanaf je heup tot voor je schouder) : 3 x 15
Triceps pull forward, rope: 3 x 15
Hyperextensions: 3 x max met 10 kg verzwaard
Side crunch feet small: 2 x max
Crunch on bosu (halve bal): 3 x max

Dit is dus wat ik 'officieel' moet doen volgens mijn schema.

Vandaag ook ff flat dumbbel flys geprobeerd, maar bij mijn gym hebben ze geen bench staan die helemaal uit een stuk is, alleen met een klein stukje wat je kunt verstellen waar je normaal met je reet op moet zitten.

En dips kan ik ook niet doen, omdat er bij ons niet een toestel is waar dat op kan...

Tips zijn welkom
 
Vandaag ook ff flat dumbbel flys geprobeerd, maar bij mijn gym hebben ze geen bench staan die helemaal uit een stuk is, alleen met een klein stukje wat je kunt verstellen waar je normaal met je reet op moet zitten.

Tips zijn welkom

Die kan toch ook helemaal horizontaal?
 
kan ook horizontaal inderdaad, maar als je in een hoek ligt BV 30 graden dan train je meer de bovenkant van je borstspier en als je plat ligt het midden .
 
Status
Not open for further replies.