Fitness / Bodybuilding Facts! #12

Status
Not open for further replies.
Hier zit de sportschool gewoon dicht vanaf woensdagavond t/m zondag ivm kermis :| Kan dus maandag pas weer, kutzooi. Achja, dan ben ik toch vrij, gaan we maar even extra hard :P
 
Stelletje mieten met die handschoentjes :P

Inderdaad, als je baby handjes het niet aan kunnen, moet je gewoon wat anders gaan doen. :P

Heb laatst mijn schutting geplaatst, en had mn elektrische boormachine nog in mijn garage liggen, of nog bij mijn ouders. Geen zin om op te halen/zoeken, dus alle schroeven met de hand erin gedraait. Mn armen stonden op knappen op het laatst. :W

959674633_5_gqKD.jpeg
 
Dan zul je ind wel lekkere onder armpjes hebben gehad xd zo hard als beton:P

Vandaag nieuw schema gemaakt (met behulp van www.muscleandstrength.com) voor de komende 4 weken
sommige andere oefeningen andere volgorden en andere aantal herhalingen enz
kijken of dit iets gaat uitpakken.
Vanaf komende dinsdag ook 2x in de week cardio er bij gaan doen
I love summer time!

Groetjes Sven
 
boven aan staat: Workouts
daar kun je kiezen welke spiergroep en worden er verschillende schema's gegeven
ik heb eigelijk van elke spiergroep zelf eentje bij elkaar gezet en gekeken of dit wel beetje mogelijk was,.
en zover ik nu kan zien moet dat lukken
morgen eens in de praktijk kijken

Groetjes Sven
 
Nog meer eten en nog harder trainen, dan kun je het geld voor die shakes voorlopig nog ff in je zak houden ;)
 
Nogmaals: Shakes zijn geen wondermiddel ofzo , het zijn gewoon eiwitten wat je ook uit voeding kan halen. Hoe zit je met je voeding? Denk je dat je te weinig eiwitten binnen krijgt?
 
Ik gebruik ze niet, zweethanden geen last van en heb toch al ruwe handen :P

Stond gewoon te trillen toen ik opstond vanaf de grond net, triceps zijn vandaag niks waard.

Ik ga wel ff handschoentjes zoeken, heb ook best ruwe handen sowiezo al door mn werk, maar dat eelt rult op met t trainen, is vrij irritant
 
Nogmaals: Shakes zijn geen wondermiddel ofzo , het zijn gewoon eiwitten wat je ook uit voeding kan halen. Hoe zit je met je voeding? Denk je dat je te weinig eiwitten binnen krijgt?

De eigenaar van die sportschool begon er laatst over. Volgens hem gebruikt bijna elke "bodybuilder" dat.
En hoe denken jullie over creatine daar had ie het ook steeds over. Maar je hoort wel veel mensen die shakes gebruiken maar zijn maar paar die creatine gebruiken. Ik en krijg via m;n voeding best veel eiwitten binnen maar hoeveel precies weet ik zo niet. Hoeveel zou je binnen moeten krijgen dan.
 
Nogmaals: Shakes zijn geen wondermiddel ofzo , het zijn gewoon eiwitten wat je ook uit voeding kan halen. Hoe zit je met je voeding? Denk je dat je te weinig eiwitten binnen krijgt?

Zelfs als je kipfilet naar binnen stouwt en je wilt een beetje groeien moet je wel aan shakes gaan geloven, 40-45g eiwitten in een bekertje staat gelijk aan een halve kilo kwark, ik weet wel welke ik liever heb :P

Zou lekker beginnen met 2g eiwit per kilo lichaamsgewicht, als je wat extremer wilt kun je naar 3g gaan, (80kg gewicht maakt 240g eiwitten, haal je dus niet zomaar met een normaal eetschema).
 
iemand ervaring met powersupplements.nl ?

Ben nu ongeveer 4/5 maanden goed bezig met krachttraining en zie
echt al verschil. Maar wil nu tog es gaan beginnen met shakes enzo.
Nu leek mij deze beginnersset wel wat, wat denken jullie hiervan ?

http://www.powersupplements.nl/voordeelpakketten/whey-creatine-bcaa/starterspakket.php

Heb van powersupplements whey en creatine.

Whey is imo erg goed, zeker vergeleken met bijvoorbeeld body en fitshop. Die veel vetter is, en nog eens minder eiwitten bevat ook.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top