Fitness / Bodybuilding Facts! #15

Status
Not open for further replies.
Kick omhoog

Gisteren nog even getraint bij healt city omdat ik hier met school 1x in de week kom en anders het thuis niet meer red met trainen in mijn eigen gym,. wat lopen daar toch wat ecto's rond zeg:O en je raar aan kijken als je zwaare gewichten gebruikt?
 
Geen ect00s haten hè :+

Week 4 van m'n schema zit er nu op. Op de dinsdag ochtend van week 1 gewogen (op lege maag en na het schijten :D) : 70,0 kg.

Afgelopen dinsdag 72 kg.

Deze lijn vasthouden.
 
@Vincent, houd ook je spiegel in de gaten;) kijken of je niet vet aankomt ipv alleen spier;)

Haha,. haten is het verkeerde woord:p
maar als je ecto bent en je loopt erbij of je 100kg droog weegt en je staat me maar wat aan tekijken als ik train wel haha:p
 
Iemand die weet hoe het kan dat ik s nachts 3kg afval?

paar keer s avonds gewogen en direct wanneer ik wakker ben en val gemiddeld 3kg af..... zelfde omstandigheden
 
3kg vocht.... en ready to go klopt helemaal, maar dat gebeurt pas na het weegmoment s ochtends... hmm vind het iig vreemd....

betekend dat dat mn verbruik heel hoog is? en dat ik daarom moeilijk aankom?
 
Zucht Wesking heb je nu nog geen verstand van bodybuilding na al die jaren op DBB?
Oh nee daar deed je hetzelfde als hier, posten als een mongol.
 
jij hebt een flink grote bek zeg... gvd alleen maar lopen af te kraken en te zeiken? moeder liefde gemist? foktop! 2 vaders? nohh!! foktop! ga dood ofzo
 
jij hebt een flink grote bek zeg... gvd alleen maar lopen af te kraken en te zeiken? moeder liefde gemist? foktop! 2 vaders? nohh!! foktop! ga dood ofzo

Doe eens ff normaal man. Zo gaan we hier niet met elkaar om. Eigenlijk zou ik je hiervoor moeten bannen maar ik geef je nog 1x een waarschuwing. Gedraag je vanaf nu want bij de volgende overtreding ga je 2 maanden met vakantie.
 
Oja...en als je 3kg afvalt in 8 uur zonder die tijd door te brengen in een formule 1 wagen dan klopt je weegschaal niet.
 
Hier ook as maandag weer het bekende "weegmoment"

Laatste meeting was 5 weken terug
64kg @ +-9%

Toen ik vanochten mezelf even woog op een lege maag zat ik op de 71kg denk alleen wel dat ik 1 of 2 procentjes vet erbij heb maar dat is opzich niet erg :')

Ben benieuwd wat die maandag aangeeft is in iedergeval erg hoopvol in mijn ogen :) nieuwe schema, crea en dieet (kcal omhoog, meer vet) slaan redelijk goed aan :)
 
't zijn wel altijd dezelfde mensen die jullie ''lastig/aan vallen''.... zo'n opmerking hoeft imo ook niet, en dan laat hij zich wel makkelijk kennen...


mjah zo zie ik dat :p
 
@Vincent, houd ook je spiegel in de gaten;) kijken of je niet vet aankomt ipv alleen spier;)

Haha,. haten is het verkeerde woord:p
maar als je ecto bent en je loopt erbij of je 100kg droog weegt en je staat me maar wat aan tekijken als ik train wel haha:p

Begrijp je;)

Ja, blijf zeker in de spiegel kijken.

Ik zet ook niet zo snel vet aan dus dat scheelt.

Morgen weer knallen :W
 
Morgen ook weer lkr knalle! En dinsdag of woensdag met nieuw voeding schema beginnen (eindelijk!) iemand nog leuk 3 of 4 daags split schema voor massa?
 
Lager in gewicht beginnen en elke keer 2,5 kg erbij. 3x pw dus A-B-A , B-A-B etc.

Workout A
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Barbell Rows 5x5

Workout B
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top