Fitness / Bodybuilding Facts! #14

Status
Not open for further replies.
T gaat nu niet om het drankje maar om het drinken tijdens sporten toch? Je kunt ook zelf een sportdrankje maken voor tijdens het sporten..
Zelf zou ik er niet zoveel waarde aan hechten, zelf drink ik nauwelijks tijdens het sporten.. Beetje suikers zouden wel goed zijn maar zou er niet zoveel waarde aan hechten.
 
Hier gaat redelijk met eten

Zit op 80kg @ 1m92

Kom van 65 ooit (op dezelfde lengte)

Eind doel is 100 @ 1m92 met max 10%

Train al 4weken niet ivm examens, en toch gaat kracht vooruit. Ben benieuwd wat het brengt als ik weer 4x in de week ga sporten.
 
Vandaag maar eens echt goed naar m'n voedings gekeken.. In plaats van een voedingsschema maken en me daaraan houden. Gewoon clean gegeten, en opgeschreven wat ik heb gegeten en de balans opgemaakt. Nog best netjes, zal straks eens ff posten.
 
Denk dat het wel wat overdreven is dat je tijdens het sporten meteen zoveel "verband". Ik zou gewoon lekker water blijven drinken en meer voeding naar binnen werken.

idd.. waarom zou je dat met een drankje aan willen vullen? vreet dan gewoon wat meer.

T gaat nu niet om het drankje maar om het drinken tijdens sporten toch? Je kunt ook zelf een sportdrankje maken voor tijdens het sporten..
Zelf zou ik er niet zoveel waarde aan hechten, zelf drink ik nauwelijks tijdens het sporten.. Beetje suikers zouden wel goed zijn maar zou er niet zoveel waarde aan hechten.

Het gaat inderdaad erom dat ik het tijdens het sporten drink;)

Eten komt wel goed. Heb er het volste vertrouwen in en motivatie is prima :W
 
Ik zou dat powerdrink van de aldi maar achterwegen laten!
Is niet het gezondste drinken wat er te koop is.

Inhoudelijk kan ik erook niet op ingaan, maar je kan beter water drinken als powerdrink (aldi).


Snap dat het stukken goedkoper is als bijv aquarius, maar powerdrink is echt zoete rommel.


En tijdens het trainen is het verschil of je nu water of aquarius drinkt te verwaarlozen. Tenzij je misschien een voedingsschema hebt waar je je elke dag aanhoud en je doet aan topsport.

Dus mijn mening is ook lekker water blijven drinken.
 
ik heb Mammoth 2500 weightgainer binnen, met welke vloeistof is het lekker om te mixen? melk vind ik niet lekker, en water is zo vies:p en volgens XXlnitrution moet ik 2 maatschappen mixen met 500 ml vloeistof, maar ik vind 500 veel. kan ik ook helft doen? zegmaar 1 maatschap met 250 ml water?


normaal drink ik whey altijd met 200 ml water.

500 is mij teveel:p
 
looks like a dogturd :p maar opzich wel een goede snack

ik heb gister brinta cake gemaakt

Benodigdheden:
- 100 gram havermout of brinta
- 0,5 L melk
- 10 ei eiwit
- 1 heel ei
- 2 eetlepels kaneel
- Evt rozijnen
Alles in de blender en daarna in een bak of schaal in de magnetron. Niet meer dan de schaal halfvol!! Het rijst namelijk.
Zelf deed ik 20 minuten met 650 watt. Perfect hard geworden soort van cake.

vult als een baksteen :p

Werkt voor geen meterman in de magnetron... word helemaal niet hard bij mij:p
 
ik heb Mammoth 2500 weightgainer binnen, met welke vloeistof is het lekker om te mixen? melk vind ik niet lekker, en water is zo vies:p en volgens XXlnitrution moet ik 2 maatschappen mixen met 500 ml vloeistof, maar ik vind 500 veel. kan ik ook helft doen? zegmaar 1 maatschap met 250 ml water?


normaal drink ik whey altijd met 200 ml water.

500 is mij teveel:p
Vies? Mammoth is juist één van de lekkere shakes. Als je dit al niet lust..:X

Ik drink het met water, 3 scheppen op 300 ml
 
ik heb Mammoth 2500 weightgainer binnen, met welke vloeistof is het lekker om te mixen? melk vind ik niet lekker, en water is zo vies:p en volgens XXlnitrution moet ik 2 maatschappen mixen met 500 ml vloeistof, maar ik vind 500 veel. kan ik ook helft doen? zegmaar 1 maatschap met 250 ml water?


normaal drink ik whey altijd met 200 ml water.

500 is mij teveel:p

Niet zo huilen en gewoon opzuipen dat spul.
Je moet maar eens whey kopen zonder smaakstoffen ;)
Dan eet je die mammoth nog liever droog op denk ik
 
Vies? Mammoth is juist één van de lekkere shakes. Als je dit al niet lust..:X

Ik drink het met water, 3 scheppen op 300 ml

ja maar je doet 3 scheppen op 300 ml dan is smaak ook wat anders:p

ik doe 2 op 500 ml dan smaakt het minder heh, daarom vind ik het vies
ik zal maar morgen gewoon 2 scheppen op 250 ml doen ofzo:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top