Fitness / Bodybuilding Facts! #16

Status
Not open for further replies.
Zat ik zelf ook al aan te denken Cor. Thanks! Ben aan het cutten dus dit lijkt me goed spul voor voor het slapen. Eventueel ook in de ochtend.
 
Mijn train shema is .
Cardio:hardloop schema 10min.. Rennen 5min.. Lopen 10min..rennen 5min.. Lopenn

Daarnna krachtraining :gewoon shema van iedere spier 2 oefeningen 3 sets 20 herhalingen
 
Hoe staat het er voor Jesse dan? :) Savonds lekker tonijn eten met een beetje ketchup ( waterbasis ) en vlak voor je gaat slapen gewoon een shakie :)..

Je zou best bv whey perfection kunnen kopen voor speciaal na je training, maar dat is niet nodig..

Of wanneer je elke 2,5 uur eiwitten neemt mar dat is bij 9/10 hier ook niet het geval.. Lucien wss wel en die andere gast die in voorbereiding is..
 
Van 23% naar 20% in 2 maanden (94kg - 91kg). Valt nu ook op bij mensen in me omgeving :) Wel zonder cardio. Nu sinds deze week elke ochtend na het opstaan 30 min cardio en op trainingsdagen na training ook 30 min. Voel me al veel fitter. Wil kijken of ik naar 85 kg kan gaan (nu 91) in 2 maanden.

Van daaruit verder kijken of ik dan ga focussen op meer spier of nog wat eraf. Die tonijn bedoel je als avondeten? Eetschema is nu ongeveer dit (moet nog ff goed uitrekenen)


Ontbijt: gebakken ei (2/3 eieren) met tomaatjes/paprika/beetje parmezaanse kaas.
Tussendoor: stuk fruit of boterham met kipfilet
Middageten / Pasta salada (75 gr volkoren pasta) met kipfilet / sla etc.
Tussendoor: 2 boterhammen met kipfilet/rosbief etc
Avondeten: wat de pot schaft, vlees en groente eerst eten en zo weinig mogelijk koolhydraten

Overdag vooral water drinken en thee. Bij middageten cola light. Avond ook 1-2 glazen cola light voor de smaak :p
 
als avond eten rond 6 uur is, is dit te weinig...

gooi er 500Gram kwark bij..

neem als tussendoor, 250gram kwark (mager) met fruit/noten.
en voor 't slapen gaan, nog eens 250gram kwark...

doe je precies 1 dag met een bakje kwark...

en fruit ook niet teveel eten, pak dan stuk wortel/komkommer/augurk ofzo..
 
Ik vind kwark alleen niet te eten :p (magere dan vooral). En een bak kwark in de auto eten (veel onderweg voor me werk) is ook niet je van het.

Er zou dus nog iets na me avondeten bij moeten begrijp ik. Dan zou die tonijn erbij kunnen?
 
yep, kwark moet je leren eten mietje...


verdun het een klein beetje met vifit/melk ofzo zodat je het kan drinken...


maar tonijn is ook prima, alleen is dat droog ook niet te vreten..... dus eet ik liever me kwark... vind het nu zelf lekker.
 
zei ik hem ook al :p

alcohol+frisdank is nogo als je wilt afvallen....

drink dan groene ice thee ofzo, das ook lekker... en bevat minder suikers...
 
Jawel. Zijn kunstmatige zoetstoffen, je lichaam zal ze bij regelmatig gebruik gewoon lezen als suikers. Je lichaam maakt dan insuline aan om je bloedsuikers te legen, maar suikers zitten er nauwelijks is. Dus je bloedsuikerspiegel gaat omlaag en je krijgt honger.
 
Whey zou ik lekker links laten liggen..

PRotein perfection mix van body en fit.. Heb je whey en time released beide.. Top smaken, mixt perfect en geen uitslag..

4kg 53e :)!
Hoeveel gram eiwitten per maatschep/portie zitten er in die Protein perfection? (kan het zo niet vinden op de site)
Ik heb nu de Whey Perfection maar die is bijna op dus wou eerdaags 4,5 kilo daarvan halen.
Maar als er in de Protein perfection ongeveer evenveel eiwitten zitten (en je raadt het aan) kan ik dat ook eens proberen!
Ik gebruik het wel om te pakken na de training, dus niet vlak voor het slapen gaan.

Edit:
Verder kijken dan m'n neus lang is:
Samenstelling per 30 gram
kcal: 114,9
Eiwit: 24,3 gram
Koolhydraten: 1,5 gram
Vet: 1,2 gram

Neem dus aan dat een maatschepje 30 gram is.

Dan nog de vraag: Als ik het gebruik om meteen na de training te pakken, Whey perfection blijven gebruiken of Protein perfection kopen?
 
Maar gebruik je alleen eiwitten na je training verder niet? Dan kun je er net zo goed mee stoppen... Eiwitten puur en alleen na je training helpen je ook niet echt verder..

Zijn volgens mij dezelfde maatschepjes!

Edit: Netjes Jesse! Tonijn in de avond na je avondmaal is prima.. Vooral met een beetje ketchup prima te doen!
 
Eet op niet-trainingsdagen zo'n 12 boterhammen met eiwitrijk beleg en nog wat melk, avondeten etc.
Op trainingsdagen idem, maar dan na de training een extra shake.

Vraag blijft of het dan beter is om Whey of Protein te halen:)
En was inderdaad (heel toevallig) ook van plan om vaker shakes te pakken.
 
Ben trouwens al wijzer dat whey snelle eiwitten zijn, vooral voor na het trainen en smorgens. En protein langzame eiwitten zijn vooral voor voor het slapen.
Ga dus gewoon voor de whey perfection :)
 
Nog 3 dagen;

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=3vOA_ICGWZc&feature=share"]Marathon de Paris 2011 - Race Summary - YouTube[/ame]

Wordt toch wel spannend nu :D.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top