Fitness / Bodybuilding Facts! #12

Status
Not open for further replies.
Er bestaan gewoon geen wondermiddelen, beste resultaat is een combinatie van o.a. Hard trainen + goed, heel goed eten+ voldoende rust

Vandaag begonnen met mijn nieuwe schema
Whoaa(A) is echt richtig!
Borst was gewoon super dik niet normaal zo opgepompt en triceps voel ik nu nog!
naar mijn weten is dit echt al goeie voor vandaag nu nog de andere dagen eens bekijken;)

Groetjes Sven

Ik zit al door mn voorraad Crack heen :S

Spul werkt pas bij 3 scheppen, eens wachten op revieuws van Unleash v3, die volgende keer proberen.

Ik heb die andere unleash toen een keer geprobeerd. Echt smerig gewoon. Maar het was net of had ik drugs op :D

Anders NOX Pump van Dorian Yates proberen Jay-Rune, heb van een paar mensen al gehoord dat dat wel aanslaat waar Crack dat niet echt doet.

Crack werkt voor mij overigens nog steeds tip top, uit financieel oogpunt neem ik maar 2 scheppen tweemaal per week, tijdens kickboxen voor een beetje extra explosie.
Vaak ben ik na 1 a 2 uur kickboxen nog steeds geneigd om even een spiergroep te pakken maar dat is alleen maar verbranden op dat punt :(

Trouwens ff mijn schema voor de komende 10 weken:

Maandag t/m vrijdag :

10 minuten fietsen naar sportschool
45 minuten HIT training
15 minuten crosstrainer
20 minuten naar huis fietsen (met omweg offcourse ;) )

Zaterdag + zondag:

Iedere dag 30 minuten fietsen

Heb de cardio de laatste tijd een beetje verzaakt (o.a. door het kut weer) dus moet er even flink tegen aan om nog wat in vet te dalen voor de zomer. Misschien binnekort ff nieuwe creatine of een fatburner halen.

HIT staat voor high intensity training. Veel reps met lichter gewicht en sneller achter elkaar. Merk al wel dat mijn spieren echt snel verzuren nu door deze nieuwe techniek dus dat is een goed teken :P

Anders NOX Pump van Dorian Yates proberen Jay-Rune, heb van een paar mensen al gehoord dat dat wel aanslaat waar Crack dat niet echt doet.

Crack werkt voor mij overigens nog steeds tip top, uit financieel oogpunt neem ik maar 2 scheppen tweemaal per week, tijdens kickboxen voor een beetje extra explosie.
Vaak ben ik na 1 a 2 uur kickboxen nog steeds geneigd om even een spiergroep te pakken maar dat is alleen maar verbranden op dat punt :(

NOX werkte bij mij erg goed. Gaat wel in zakjes en het smaakt naar een combinatie van urine en ijsthee. Overigens schijnt NaNO Vapor van Muscletech ook een fijn pre-workout supplement te zijn.

Ik ben een tijdje bezig geweest met een voedingschema.
Volgens mij kom ik al in de goede richting zo.

Zit qua Kcal en eiwitten goed, moet alleen meer Koolhydraaten (+- 450gr) en minder vet (+- 70 gr).

Wat vinden jullie van dit schema?
[ir]http://tweakers.net/ext/f/7ZLLU3eIGcpbPn4Z5v2oT9xh/full.png[/ir]

Hoe lang ben je/wat weeg je/vetpercentage?

Koolhydraten inderdaad veel hoger, tenzij je wilt afvallen.
Denk alleen als je dit elke dag aanhoudt dat je helemaal gek wordt =)

Ja, ik zit ook te denken aan de haalbaarheid, maar je word van vrijwel elk schema toch gek?
ontbijt heb ik geprobeerd, dat gaat prima.

Qua boterhammen ook allemaal geen probleem.... de lunch is niet echt super zeg maar.
Qua eten wel redelijk, maar het meesjouwen en klaarmaken elke keer....

Avond eten, rijst + groenten + afwisselend vlees moet best te doen zijn. Het schema klopt dan niet helemaal, maargoed. Het moet inderdaad wel te doen zijn.

Ik ben 1,87 bij 78 KG @ +- 15%, en daar mag best wat vet vanaf. Ik wil echter spiermassa aankomen.

Status
Not open for further replies.
Back