Fitness / Bodybuilding Facts! #13

Status
Not open for further replies.
Ligt er denk ik een beetje aan hoe laat je trained, ik train meteen na werk van half 6 tot half 7, dus dan een shake + half uurtje daarna m'n avondeten (en tevens laatste koolhydraten voor de dag).
 
ik hoor hier teveel gelul over eten en te weinig training. Uiteindelijk gaat het gewoon dat je veel moet investeren in de sportschool.
 
Hard trainen en slecht eten is een domper want je houdt jezelf alleen maar in.


Conclusie; Wil je sterk en groot worden: Eet veel, train hard, genoeg rust en je komt er vanzelf.
 
Precies,je voeding is erg belangrijk.
Je kan zo hard trainen als je wilt,maar als je voeding niet in orde is groei je niet. Dus idd ook hard trainen,goed eten en 8 uur rust per dag.
 
Train overdag, kan s'ochtends zijn, begin van de middag of eind van de middag, hangt van mn werk af.

Wanneer rusten jullie?

Als je 4 dagen traint, hebben jullie dan 3 aparte dagen rust.. of 2 aaneengesloten en 1 losse?
 
Niet zoveel bij nadenken.. je begint past net.. ga maar eerst gewoon paar dagen in de week (ongeacht welke) sporten en veel eten.
 
Train overdag, kan s'ochtends zijn, begin van de middag of eind van de middag, hangt van mn werk af.

Wanneer rusten jullie?

Als je 4 dagen traint, hebben jullie dan 3 aparte dagen rust.. of 2 aaneengesloten en 1 losse?

Mijn advies is om na elke training minimaal een dag rust te nemen. Ik vind dat rust belangrijker is dan je voeding, gewoon gezond eten. Voldoende koolhydraten, eiwitten en probeer verzadigde vetten zo min mogelijk te eten.
 
Je kunt prima meerdere dagen achter elkaar trainen, borst bijvoorbeeld ook wel 2 keer per week.. Ligt alleen aan je herstel, maar dat voel je zelf wel..

Ik heb geruime tijd ma. borst tri schou, di. rug bi, woe. rust, do. borst tri, vr. rug bic schou
Ging gewoon vooruit weer :), buik tussendoor gedaan..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top