Fitness / Bodybuilding Facts! #14

Status
Not open for further replies.
Omdat 15% teveel is om te groeien. Dan zit je straks als het tegen zit tegen 19-20% aan te hikken. Ik weet persoonlijk wat het is om vandaar te cutten naar 10%, en dat kost je vreselijk veel tijd en moeite. Cuts moet je zo kort mogelijk houden, dus daarom zou ik eerst naar een procent of 9-10% gaan en dan gaan cleanbulken. Als je dan op 13% zit ofso, kan je vrij gemakkelijk weer terugcutten. Let wel, hoe langer je cut, des te meer kilo's je in verhouding verliest.

dat denk ik tenminste
 
Rick heeft best een aantal jaar ervaring dus hij weet wel hoe het werkt :)!
Kan me wel vinden in je reactie iig Lucien!
 
Nee, klopt wel. Mijn doelstelling was/is te hoog! Maar ga gewoon proberen lekker te cleanbulken en dan kijk ik wel hoe ver ik kom. Tevens hoop ik dat als ik wat zwaarder weer ga trainen dat mijn blessure niet meer terug komt.
 
Goed luisteren naar je lichaam iig, bij pijn of opkomende pijn erg oppassen.. Ik loop ook nog steeds met die kut blessure omdat ik elke keer weer begin met de kg's omhoog te gooien :(!

@ lucien: Zo komt het ook niet over hoor, maar ik weet dat Rick al erg lang aan het sporten is en ook het nodige verstand er over heeft vandaar dat ik het even meld :)!
 
Aquarius, isostar, AA isotone etc. zijn isotone dranken.

Behoort 'Powerdrink' (Aldi) hier ook toe, of is dit een hypertone drank?

Ingrediënten

Eten gaat steeds beter. Van de week nog bij een sportdieetiste geweest.

Gewicht: 69,9 kg
vet %: 10,6
lengte: 1,88m

Nu de stijgende lijn volhouden! :)
 
Wat kun je toch toffe dingen maken met whey, eieren, melk etc :D
Mooi proteine dingetje terwijl je het gevoel hebt dat je chubby dingen loopt weg te werken.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZqiyL8xLm3o&feature=player_embedded"]YouTube - Protein muffin[/ame]
 
krijg je zo geen last van salmonella? Ben een beetje bang geworden daarvoor, aangezien je de eieren rauw eet. Heb dit toen in Brazilië opgelopen en in het ziekenhuis terecht gekomen.
 
looks like a dogturd :p maar opzich wel een goede snack

ik heb gister brinta cake gemaakt

Benodigdheden:
- 100 gram havermout of brinta
- 0,5 L melk
- 10 ei eiwit
- 1 heel ei
- 2 eetlepels kaneel
- Evt rozijnen
Alles in de blender en daarna in een bak of schaal in de magnetron. Niet meer dan de schaal halfvol!! Het rijst namelijk.
Zelf deed ik 20 minuten met 650 watt. Perfect hard geworden soort van cake.

vult als een baksteen :p
 
dat wou ik idd nog zeggen, t gaat toch in de magnetron!

ik ga het binnekort even proberen te maken, zondag denk ik
 
Ik weet het :p

Ik kom van 62,5 kg :X

Gaat de goede kant op dus, en nu 'gewoon' veel/meer blijven eten :)

Btw, volgens m'n dieetiste zou 76kg voor mijn lengte 'gezond' zijn.

Dat eerst maar eens zien te halen, en daarna flink erover heen!
 
Qua BMI zou dat idd een gezond gewicht zijn.. Ik ben bijna net zo lang als jou (1.87) en zit nu rond de 85kg en daar kan imo nog wel wat bij :p Maar als je van 62 komt ben je met 70 idd al wel lekker op weg :)
 
Het gaat me niet specifiek om het drankje dat ik noemde, maar wel om de isotone dranken op zich.

Dieetiste vertelde me dat ik beter isotone dranken (dranken met gelijke of lagere concentratie deeltjes dan je lichaam) tijdens het sporten kon drinken, zodat het direct in de bloedbaan wordt opgenomen. Zo wordt dus een gedeelte van de energie die je verbrandt alweer gecompenseerd, wat met water drinken tijdens het sporten niet het geval is.

Tot voor kort dronk ik altijd grotendeels water, daarom drink vanaf afgelopen week ook flink meer vruchtensappen ipv water om zo mijn totale kcal inname verder te verhogen.
 
Denk dat het wel wat overdreven is dat je tijdens het sporten meteen zoveel "verband". Ik zou gewoon lekker water blijven drinken en meer voeding naar binnen werken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top