Fitness / Bodybuilding Facts! #16

Status
Not open for further replies.
Ja ik zag laatst zo'n progressiepic door de jaren heen. Weet niet meer waar ie stond.

images


Alistair-Overeem.jpg
 
Al die fighters gebruiken als een malle, is al veel langer bekend. Belachelijk die dopingcontroles, zo selectief altijd.
 
Ja boeie, net alsof Ho Man Choi een natuurlijk produkt is. Gister nog Peking expres gekeken, die 2 nederlandse broers kwamen overal een halve meter bovenuit, en juist daar komt Ho Man Choi vandaan. :p
 
Gister gewogen, nu op 94,5 kg:) vetpercentage geen id maar gaat goeie kant op iig.. Laatste tijd alleen wat last van mn knie, maar ff wat minder hardlopen..
 
Wat een held die gast!
Super aardige kerel, hij nam zich voor iedereen de tijd om met hem te praten of vragen te beantwoorden!

Ze waren op schiphol alleen zijn koffer kwijt geraakt met zijn eten in!:O
Bij muscle totaal waren ze zo aardig om eten voor hem te bereiden haha

21j7yfo.jpg


2vmep0k.jpg
 
Gaaf!! Beste onderarmen heeft die gast! Zijn groter als jouw bovenarmen haha! Ooknog met hem kunnen praten of alleem foto's? En nog tips or tricks gehad? ziet er niet druk uit?
 
Ik heb Phil 2 jaar geleden gezien (vorig jaar ook offseason), 2 weken na de AC. Toen stond die nog hartstikke droog en dan weet je wat het zon freak maakt. Heeft zo ontzettend veel definitie en diepte in zijn spieren. Echt onvoorstelbaar.
 
zo vandaag weer eens gewogen zit nog steeds op 80kg maar je begint egt verschil te zien .
heb me ook opgemeten .
borst:102 cm
taile :99,5cm
heup:104,5cm
bovenarm:33,5cm
bovenbeen:59cm

eind deze week weer eens een vetpercentage meting doen .
bij ons op de sportschool hebben ze alleen zo'n meter
omron-lichaamsvetmeter-bf306.gif


deze gaf 3 weken geleden 19,6 % aan .
nu zou ik graag wat tips willen over mijn eet patroon
hier ong mijn eetschema van 1 dag

ontbijt .7:30
1 kom musli met halfvolle melk

eerste pauze.10:00
2 bruine boterhammen met kipfilet/ham/leverpastij

tweede pauze.12:30
2 bruine boterhammen met kipfilet/ham/leverpastij

avond eten.18:00
wat de pot schaft woon nog thuis.

savonds.na het sporten.
appel/kom musli met halfvolle melk/whey shake (protiene 85 MDY)

bedankt alvast
 
Zo'n vetpercentage meter is niet echt betrouwbaar volgens mij.

2 weken terug ook met zo'n ding gemeten; 9,0%

Gewoon in de spiegel kijken, dat werkt het beste.

Wat is je doel? Afvallen gok ik? Je eet in ieder geval niet veel. Reken je behoefte eens uit en ga daar dan +/- 500kcal onder zitten.

Wat voor een trainingsschema hanteer je?
 
Heb zelf zo'n tang. http://www.accumeasurefitness.com/

Werkt beter dan zo'n electroding. Spiegel kijken ben ik niet helemaal met je eens Vincent. Natuurlijk wel om te zien wanneer je het goed vindt maar om je behoefte goed uit te rekenen heb je wel je vet% nodig.

Iemand nog tip voor een goede whey? er is zoveel te koop op internet.
 
Ja, dat is waar. Voor het berekenen is het handig. Maar ik doelde meer op progressie. Weeg/meet apparatuur kan wel iets zeggen, maar een spiegel laat het zien.

Whey van Body en Fit ben ik zeer over te spreken. Goede service, snelle levering en die gifts zijn ook handig :)
 
Whey zou ik lekker links laten liggen..

PRotein perfection mix van body en fit.. Heb je whey en time released beide.. Top smaken, mixt perfect en geen uitslag..

4kg 53e :)!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top