Fitness / Bodybuilding Facts! #12

Status
Not open for further replies.
Als ik train ga ik voor mezelf en niet voor de vrouwen, denk dat als ik dat thuis had staan ik elke dag ging :P

Ja tuurlijk.
Maar je gaat mij niet vertellen dat je t niet geweldig vind als er een mooie meid langsloopt in d'r strakke sport outfit:W
 
Als ik aan het trainen ben zit ik daar niet naar te kijken hoor, de bankjes/dumbels zitten dan ook niet in de buurt van de crosstrainers etc..

Ben daarnaast ook zo opgefokt dat ik geen pretje ben om aan te zien :+
 
Bij ons staan de bankjes/dumbells enz naast de zumba/bodypump enz zaal met glazen wand :W

Zo weer ff rammen, mooi onder werktijd :)
 
Ik ga vandaag ook voor het eerst deadliften, gelukkig met iemand die weet waar die over praat. Heb het tot nu toe niet echt 'gedurft', oa door de verhalen die je erover leest hier.

Maar ben benieuwd.
 
Gewoon eerst oefenen met de stang, niet meteen voldouwen met gewichten.
Ga naast een spiegel staan dat je zijwaarts kan kijken hoe je het doet, niet als een mongool door je knieën zakken maar licht doorbuigen en goed je rug recht maken wanneer je weer naar boven gaat.
 
Ja achteraf had ik het denk ik ook wel eens zelf kunnen proberen:P maargoed voor m'n gevoel toch fijner dat er even iemand mee kijkt die er verstand van heeft.
 
Als je geen straps hebt kun je het beste met een hand de stand aan de binnenkant vasthouden, en de ander gewoon normaal voor wat extra grip.
 
Iemand trouwens een goed adresje(webshop) voor handschoentjes? Degelijke, die dus niet na 3x kapoet zijn. Wilde er nooit aan, nog steeds niet eigenlijk, maar denk dat het wel scheelt..
 
Je kan ook even bij de lokale fietsenboer kijken:+

Wij hebben in iedergeval wel lekker handschoentjes liggen om te trainen, en het voordeel ervan is dat je zo even kan passen.
 
Ik heb wel wielrenhandschoentjes, maar die zie ik al zo stuk gaan..
Dus koop liever ff andere handschoentjes om te trainen met gewichten.
Zal binnekort wel ff in de stad koiken.
 
Perry-sport heeft fijne, heb ik ze al 3 jaar vandaan.

Hoef met rug/biceps/deadlift echt niet meer zonder te doen, springt mn vel eraf.
Met die dingen kun je je concenteren op de oefening ipv of je vel er niet tussen zit.
 
Vasthouden vd. dumbels gaat ook behoorlijk pijn doen na een tijdje, ik doe shrugs met 2x 40kg Dumbells. stop de oefening eerder omdat mn handen pijn doen, als dat ik t nietmeer haal.

+ik haal iedere week een behoorlijke voorraad eelt van mn klauwen af, vrij irritant.
 
Ik gebruik ze ook gewoon, ik doe liever me oefening goed dan dat ik halverwege moet stoppen met me oefening door me handen

Vandaag vroeg een jongen die wel geteld al 1 maand traint, of we anabolen gebruikte en zoja of we dat konden leveren :L
 
Ik had dat aan het begin ook heel erg, dat mn handen opengingen, maar nu geen last meer van :S niet dat je mij hoort klachen :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top