Fitness / Bodybuilding Facts! #12

Status
Not open for further replies.
Haha nee dat hoeft natuurlijk ook niet, echter werken de methoden van bodybuilders vaak wel voor wat jou doel is.
Kijk eens rond op www.dutchbodybuilding.com, account maken hoeft niet eens, lees gewoon eens wat threads/posts die vragen die jij hebt beantwoorden.

Verder is voor zover ik weet 3x15 meer voor spier-vermogen/uithouding, niet zo zeer massa. Dan kun je beter denken aan 12-10-8-8 of 10-8-6-6 bijv. En dan bij ieder setje het gewicht iets omhoogschroeven. Mocht iemand het hier niet mee eens zijn, hoor ik het wel.
 
Oke, thanks.

Kan ook wel een aantal van deze oefeningen proberen als ik weer naar de gym ga!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=00X-A2qzsdM&NR=1"]YouTube- Greg Plitt: Chest workout[/ame]
 
Ja, dat is waar.

Dat is een beetje het probleem.

Maar vaak naar de gym = meer trek :)

Kan niet wachten tot na m'n examens.

Dan probeer ik er écht serieus mee aan de gang te gaan :love:
 
Scheelt dat Discovery opstond met Die Ludolfs, toch nog iets om te kijken:P maar het blijft zoooo saai... Maja moet maar:P
 
Hier wat fotos van mijn gym.


Komt nog een stang bovenop het rek waar je je aan kan optrekken. Moet nog ff stangen hebben om te dippen en een ez curlstang.


Bevalt prima zo, en na 2 jaar heb je het er uit als uitgaat van 40pm


954967135_6_ivp3.jpeg
 
Wel nice idd,

Maar ik denk dat het naar verloop van tijd toch wel een beetje 'saai' word? En voor mij is het ook altijd een hele motivatie om die beesten te zien die bij een sportschool rondlopen.
 
Het lijkt me fijn om het er BIJ te hebben, maar er gaat niets boven een gym. Heel leuk kosten besparend etc, maar op een begeven moment heb je alle oefeningen die mogelijk zijn met die spullen ook al eens gezien.

Buiten dat in de gym kan je ook nog eens wat leren van anderen
 
24 euro p maand kanje thuis niet tegenop boxen...

+ op de gym hebje nog wel is wat lekkers om naar te kijken:+
 
Mijn maatje traint ook bij mij thuis. Dat scheeld ook.

Wisselen kan je genoeg. In de sportschool deden we ook geen apparaten. Je kan ook nog full body/split wijzigen. En de serieuze oefeningen kun je allemaal met dit spul doen.


Verder scheeld het tijd, benzine, gezeur op de sportschool. Je hebt je eigen openingstijden, die zijn hier zwaar kut, zondags is ie dicht en zaterdags tot 12 uur, doordeweeks pas vanaf 4uur.

Je hoeft nooit te wachten enz.


Lekkere wijfen mis je idd het meeste. Maar we moeten nog wat posters regelen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top