This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
idd erg fraai! Mooie koelkast ook!

*is totaal kapot*

Hele dag lopen witten, morgen nog verder! Maar het resultaat mag er zijn.

Gisteren al het behang verwijderd in de woonkamer. Morgen daar beginnen met behangen. Tevens nog badkamer/wc/1 slaapkamer witten. Nog genoeg te doen dus.

Zal van het weekend eens wat pics droppen

Ziet er tof uit Maykel.
Zeker dikke koelkast!

Ik ben ook helemaal gewend in me appartementje, Erg relaxd hoor je eigen huis.

Tanx allemaal Er zit ook een ijsklontjes omkeer systeem met lade oid in, en t werkt perfect :W

Vanavond nog een TVmeubel gescoord, Waar mn randapparateur, cd's en dvd's in kunnen En vorige week nog een eethoek met 6 stoelen *D

Verdere foto's komen wel als t op de plek staat

Ik heb echt geen plek in mijn koelkast om "zomaar" blikjes die er mooit uitzien neer te zetten...

Zit met een huisgenoot in huis die net als ik nogal veel eet.. zitten toch bijna aan de 100,- per week aan boodschappen

Jezus man ik vreet me rond en haal de 50 nog geeneens Elke dag dure biefstukjes ofzo? :+

Nja ik weet niet maar ik hoef hier nooit de tegels schoon te maken omdat ze ertegenaan pissen hoor :S

we zitten hier anti kraak he? dus mensen hebben jaren staand staan plassen en de muren zijn gewit en van beton. Als er nooit wat wordt afgenomen dan gaat het er na een tijdje wel ranzig uit zien.

Tegelen is geen optie ... zeker niet omdat ik hier latex nog heb staan

Status
Not open for further replies.