Maatje van me belt me net op... hij had ook wel een interessant idee.
Waarom geen keukenkastjes gebruiken?
Die hangkasten met klep, en dan de klep omdraaien. Ze zijn iig wel in volledig hoogglas zwart te krijgen, dus ook de zijkanten. Ik ga eens met de keukenboer babbelen die mijn keuken ontworpen en geleverd heeft. Die zaak heeft meerdere prijzen ed gewonnen mbt gedurfde designs ed. Misschien kan hij wat in elkaar klikken.
Thanks, ben er ook best wel trots op, en zeker heel blij mee.
Things to do:
Garage afmaken
Drainage leggen
Terras achter in de tuin
Schutting maken
Grindpaden aanleggen
Zwarte grond aanvullen en gras inzaaien
Voortuin aanleggen
Heb nog wel wat te doen dus
tja , je weet waar ik een paar jaar heb gewerkt alleen weet ik niet alle straatnamen , is dat vlak bij stevens meubelen? of zit ik dan verkeerd?
ik werk bij een bedrijf die hydraulische cilinders produceerd en repareerd , in B.O.veld..
ik woon nu zo'n 4 jaar al in Veenoord , daar heb je niet zo'n gezeur als je een keer je brommer "uit laat" ...
maar ook de woningen waren in verhouding goedkoper maar logischer ingericht , en vaste trap naar de zolder , ook wel handig als je veel onderdelen e.d. hebt
en dat dan voor 20 a 30 duizend minder!!
Weet niet wat je allemaal meegenomen hebt in je budget, maar dat bouwdepot wil wel op hoor. Alleen kleine dingetjes teld al behoorlijk op bijv. En als je ervan uitgaat dat je je bouwdepot niet op gaat maken, heb je toch gewoon teveel geleend?
In Veenoord kan alles volgens mij.
Ik woon niet bij Stevens in de buurt, maar aan de Zwartemeer kant van Klazienaveen, Loperstraat.
o.k. , bij het oude industrieterrein zegmaar? in die buurt?
Precies... heb je de bouwrente niet meegefinancierd? Wij hadden de keuze, we laten het nu financieren, als we geld overhouden uit het bouwdepot (omdat we spaargeld gebruiken) kunnen we dat gewoon gebruiken om het hypotheekbedrag te verlagen.
Daar vlakbij idd.
@Sander: Dat is wel de beste manier idd, anders kan je het elke maand terug betalen. Zo hebben wij het ook gedaan, maar de tuin hadden we bijvoorbeeld niet meegenomen, en dat begint nu toch wel behoorlijk in de kosten te lopen. We hadden bijvoorbeeld een offerte aangevraagd voor een hout-beton systeem schutting, en die was dus gewoon een dikke 3500 Euro. We gaan nu zelf een schutting bouwen van hardhout en larikshout, wat ook heel mooi wordt, maar nog steeds een dikke 2000 Euro. Het is dan wel totaal 50 meter aan schutting, maar had niet gedacht dat zoiets zo duur zou zijn.