willem Bos ?
oa
Netjes Scully
Bedankt, was echt een makkie, volgend jaar wat begroeing erin, dan lijkt het wat meer af.
willem Bos ?
Netjes Scully
CV hal Numansdorp: http://www.cvhal.nl/designradiatoren/tango.htmlPrima radiatoren! Waar heb je die gehaald? lengte & wattage? Wij zoeken namelijk nog een tweetal radiatoren voor naast de schuifdeuren, aangezien we de opbouwconvector een rotgooi willen geven
Volgens mij 70x70 gegroefd. Sowieso gegroefd gebruiken tegen het kromtrekken. Als je dikkere palen neemt (wilde ik ook) worden de kieren ook groter tussen de planken als je ze horizontaal monteert en dat wordt niet mooi volgens de hovenier. Voor de stevigheid maakt het niet uit of je 70x70 of 90x90 gebruikt. Mijn palen kostten 20eu maar ik heb een deal gemaakt met korting bij de Multimate hier.@Jelle: Jij hebt 60x60 palen gebruikt zo te zien?
Ben vandaag ook wezen kijken, ik wil dan 85x85 HH palen gebruiken, en dan de planken tegen de palen aantimmeren, ipv ervoor langs, met als onderbreking af en toe een 90 breed gaasscherm. Voor de planken wil ik dan Lariks hout gebruiken omdat dat mooi strookt met de garage, en dan als afwerking een HH afdeklat over de schutting. Ben er wel weer achtergekomen dat iets wat iets anders is, ook weer behoorlijk in de papieren gaat lopen. Hardhouten palen van 60x60 heb je voor een tientje ongeveer, 85x85 was de goedkoopste 31,75 E :X Maar denk dat ik het wel doe, aangezien het wel de fundering van je schutting is, en hij wel een poos mee moet gaan.
Hardhouten palen instorten met specie/beton in de grond.
Behandelen en onderhouden zal de levensduur ook een heel stuk rekken.
En bevestig de planken op een goede stevige manier met fatsoenlijk schroevene en/of andere verbinding
Ik woon in KlazienaVEEN, dus je raadt al wat voor grond het hier is. Ik wil de palen wel 85x85 hebben, omdat ik de planken dus tegen de palen aanzet. De schutting wordt dus max 85 breed. Ik heb zelf een grondboor rond 10, de buren hebben één van rond 15, denk dat ik die ga gebruiken, en dan gewoon cement eromheen gooi, is ook makkelijk stellen dan.
ik heb ze zo in de grond (wel een eindje) , beton is als je het mij vraagt niet eens nodig :?
en lastig als je de boel nog eens los wilt halen , en anders rot ie wel net boven het beton lijkt mij? ..