Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Als je 20000 extra leent is dat echt wel iets meer dan een paar euro per maand, en over 30 jaar heb je die 20000 terug betaald plus 15000 aan rente ofzo, puntje bij paaltje is het altijd het verstandigst om de hypotheek zo laag mogelijk te houden.
Wij hebben de grote dingen zoals keuken en garage meegenomen, en de rest van spaargeld gedaan, nu we bijna klaar zijn, komen we wel redelijk goed uit. Anders hadden we altijd nog wat van onze ouders kunnen lenen of in het uiterste geval de hypotheek wat hoger kunnen zetten, maar liever niet natuurlijk.

Juist. Beetje kortzichtig om het geld op je spaarrekening te houden, en het wel bij te lenen. Dan denk je echt niet helemaal na.

Het is maar waarvoor je kiest, ik had liever mn spaargeld nog achter de hand. Heb ook een bouwdepot van 20k genomen, en daarmee heb ik het ook niet gehaald dus heb alsnog aan mn spaargeld moeten zitten. Maar geen moment spijt van gehad.

Vergeet niet dat je op je spaarrekening ook rente krijgt he

Het is maar waarvoor je kiest, ik had liever mn spaargeld nog achter de hand. Heb ook een bouwdepot van 20k genomen, en daarmee heb ik het ook niet gehaald dus heb alsnog aan mn spaargeld moeten zitten. Maar geen moment spijt van gehad.

Vergeet niet dat je op je spaarrekening ook rente krijgt he

ik koop een huis in mijn eentje en betaal nog geen 600 netto per maand. Stop liever mijn spaargeld in mijn huis dan dat ik er een dikke auto voor koop :)

Ja op je spaarrekening krijg je inderdaad ook rente. Alleen helaas moest ik ook weer vermogensbelasting betalen omdat ik teveel geld had. Dus eigenlijk gaat het nergens over.

Ik had geen eens spaargeld. Achteraf wel van gebaald. Maar als je nu ziet wat ik allemaal al heb, heb ik nergens spijt van. Thuis wonen en een bak salaris is wel koning.

Dat mis ik ook wel. Maar ik heb samen met het vrouwtje een mooi huis kunnen kopen waar we niet meer weg hoeven.

Ruimte genoeg als er ooit een mini pinda komt 8P

Haha ja dat is het beste gelijk goed kopen. Dat je niet weer hoeft.

Enige wat ik wel zou willen is de buurman uitkopen. Huisje is miss 80k waard. Dan heb ik een groot vrijstaand huis.

Maar zoals nu red ik me ook prima. Groot zat.

Ach wij hebben het getroffen dat we het zo konden doen. Ik moet nu wel kiezen tussen m'n hobby's.

Fotografie en circuit rijden met de CRX is af en toe wel afzien.

Drainage leggen check
Voortuin aanleggen check

Beetje donkere foto, maar zo lag het voetpad achter mn huis er een poosje terug bij ivm het aanleggen van de drainage, buren hadden er geen problemen mee. :)

1407098987_6_Vbma.jpeg

Zo doen we dat, touwtje, meetlint en wat zweet :P

1407099070_6_d2Hk.jpeg

Resultaat, lekker makkelijk, plantjes enzo komen volgend jaar wel. :)

1407099126_6_Jlqx.jpeg

Als het weer een beetje goed blijft, ga ik morgen aan het voorste stuk van de oprit beginnen en hopelijk afmaken. Scheeld dat ik maandag en dinsdag ook nog vrij ben, heerlijk dat werken in de 5-ploegen :)

Is ondertussen ook af, morgen met mn pa op stap kijken naar schutting hout. :)

Status
Not open for further replies.
Back