Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Haha nee joh. Het ene laatste deel is van mij. Het zijn 2 hoekhuizen en 3 tussenwoningen. Vloeroppervlakte is 110m2 per woning. Dus dat is wel oké. Hoekwoning kon ik helaas niet betalen! ;(
 
310562_212747035449417_100001423652327_578082_5248728_n.jpg


Vandaag m'n bazen kraan gemonteerd :D Wat is het eigelijk een groot on-ding :#
 
Hier ook zo´n ding. Zit echt veeeel kracht achter, slaat nergens op, wil je iets schoonspuiten, zit de hele keuken onder...
 
Nog wat te kijken van mijn kleine hokje, in de badkamer kun je zien hoe alles dus was. Vandaag druk geweest met de kozijnen maken en plaatsen, was alleen vergeten glaslatten mee te nemen:#

Nog een berg te doen in die kleine 35m2, hoop woensdag het plafond 2e gesaust te hebben en de kozijntjes en glas er goed in.
 

Attachments

  • SDC11968.JPG
    SDC11968.JPG
    480.8 KB · Views: 36
  • SDC11970.JPG
    SDC11970.JPG
    472.8 KB · Views: 26
  • SDC11972.JPG
    SDC11972.JPG
    492.2 KB · Views: 19
  • SDC11974.JPG
    SDC11974.JPG
    496.4 KB · Views: 34
  • SDC11975.JPG
    SDC11975.JPG
    264.8 KB · Views: 29
  • SDC11978.JPG
    SDC11978.JPG
    462.8 KB · Views: 23
  • SDC11981.JPG
    SDC11981.JPG
    463.1 KB · Views: 37
  • SDC11979.JPG
    SDC11979.JPG
    495.6 KB · Views: 32
Momenteel ook de caravan achterin de tuin aan het renoveren, was voorheen een schuur van 35m2 en wordt nu mijn cribje met alles erin behalve de vuile was.

Het is een houten hok waar 10 jaar niks aan gedaan is met enkel glas en slechte iso, dus alles eruit getrokken en opnieuw op aan het bouwen, zal vd week wat foto's bij elkaar zoeken.

:)

Beter dan een 10m² kamertje met je ouders naast je iig :P
 
Het is een bouwkeet ja :D, en voor wat privacy is dit ook wel lekker natuurlijk:P.

Alles komt erin dus vrij zelfstandig en kost me maar 200 p/m. Als je dat vergelijkt met de prijzen per m2 mag ik in me handjes klappen :)
 
Maakt niets uit hoor, maar houten kozijnen hebben nooit hoeken in verstek en de verstekhoeken van kunststof kozijnen worden ook wel als lelijk beschouwd, mja dat is puur smaak natuurlijk.. tegenwoordig zijn er wel kunststof kozijnen met een "rechte" hoekaansluiting mja..

Maar door de houtnerf en hoeken zie je dus dat het geen hout is :pq

(Zeikmodus :p)

Ah ok.

Mij maakt het niet uit dat je kan zien dat het geen hout is.
Als je maar niet te goed kan zien dat het kunststof is.

Je ziet namelijk vaak zat van dat gladde witte plastic. Dat is ugly imo.

Wij hebben sinds zaterdag eindelijk gordijnen. Mooi op maat gemaakte vouwgordijnen :)
 
Zijn er meer mensen die in eerste instantie 6% overdrachtsbelasting betaal hebben bij de aankoop maar het verschil gaan terug krijgen?

Ik heb al een brief van de notoris dat het terug komt alleen duurt het zo lang, vooral als je het al hebt uitgegeven :P
 
Heeft iemand hier ervaring met een meubelmaker?
Zijn ze vaak (veel) duurder als standaard meubels?

Ik krijg het maar niet voor elkaar een mooi tv meubel te vinden.
Ik zoek iets in deze richting, maar dan breder, 3 meter breed.

[ir]http://www.just-racks.nl/custom/page/page_content_img/47_large.jpg[/ir]
 
De meeste zijn niet breed genoeg... en zijn best prijzig om ff zacht uit te drukken.
Die van dat plaatje is van http://www.just-racks.nl welke in de spectral fabriek gemaakt worden.

Die zijn aan elkaar te koppelen. Misschien moet ik dat maar doen....
 
Ik wat voor zo'n kast laten maken ongeveer 800~900 euro kwijt.. Dus het laten maken is niet echt goedkoop. Het voordeel is wel dat je hem gewoon zelf kan tekenen, en dat het goed in elkaar zit.

Ding was in de eerste instantie een verkeerde kleur. Werd kosteloos in de goede kleur gespoten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top