Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Thanks, ben er ook best wel trots op, en zeker heel blij mee.

Things to do:
Garage afmaken
Drainage leggen
Terras achter in de tuin
Schutting maken
Grindpaden aanleggen
Zwarte grond aanvullen en gras inzaaien
Voortuin aanleggen

Heb nog wel wat te doen dus :)
 
Scul, ik heb nog een paar kuub zwarte grond waar ik van af moet...interesse :P

Verder echt netjes geworden :W.

Zal morgen eens foto's posten van mijn oprit en achtertuin.
 
Nogmaals bedankt voor de complimenten.

Die garage is prefab, en is met behulp van een timmerman in elkaar gezet. De muren stonden binnen een uur, kwestie van rechtop zetten en aan elkaar vast schroeven. Wel pokkezwaar die delen, en de fundering moest natuurlijk ook goed bemaat zijn. Deze garage is op zich vrij simpel, maar dit is niet iets waar ik veel ervaring mee heb, vandaar dat we hier wel hulp bij hebben.

@Michel: Als je naar foto 2 en 4 kijkt, kan je wel zien dat ik zelf ook nog wat zwarte grond over heb. :P

@Inimoek, thanks, straten etc is wel mijn ding, maar zoals Lars bijv. zijn huis heeft verbouwd zou ik ook niet na doen.
 
Zitten wel wat uurtjes in ja, heb 2 zaterdagen hulp gehad, en voor de rest een beetje voor en na het werk afhankelijk van mijn dienst. Maar vind het wel leuk om te doen, dus is niet erg. :)
 
@Michel: Als je naar foto 2 en 4 kijkt, kan je wel zien dat ik zelf ook nog wat zwarte grond over heb. :P

Was me niet eens opgevallen :P

Bij mij is het ook zo'n begroeide bende geworden. Kan het bij een oom kwijt op het weiland maar moet het eerst een tijdje droog worden en dat ziet er nog niet naar uit :|
 
Momenteel ook de caravan achterin de tuin aan het renoveren, was voorheen een schuur van 35m2 en wordt nu mijn cribje met alles erin behalve de vuile was.

Het is een houten hok waar 10 jaar niks aan gedaan is met enkel glas en slechte iso, dus alles eruit getrokken en opnieuw op aan het bouwen, zal vd week wat foto's bij elkaar zoeken.
 
@Thomas: Daar waar ik het hier in de buurt kwijt kan heb ik een schoongrondverklaring nodig en meer dan een kuub moet je nog best voor gaan betalen.

Maar het ligt me nu niet in de weg dus maak me er niet zo druk om.
 
Plus dat je dan alsnog een kraan en een vrachtwagen moet regelen, waardoor het erg in de kosten gaat lopen. Ik heb vanmorgen de kraanmachinist aangesproken die bij ons in de straat bezig is of hij het niet vlak kan schuiven over de (nog niet verkochte) kavels naast ons. Ik ben er dus voor een 50 Euro vanaf. :)
 
Ja klopt. Lijkt al wat sinds het dak erop ligt. Die komt gewoon bijna in 1 geheel aan die klappen ze dan uit elkaar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top