Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Mijn douche afvoer zit deels verstopt.

Heb doorspoelen met heet water geprobeerd en met zon spiraal kom ik er niet in.

Iemand een suggestie ?
 
Ouderwetse gootsteenontstopper op het putje, wat water laten stromen, vacuum zuigen en hoppa.

Dat Crofty werkt ook voor geen meter, verkopen ze overigens wel bij de supermarkt.
 
Meeste (alle?) huizen hebben bij de afvoer die uit het huis loopt een soort putje om erbij te komen.

Dus als je weet waar deze zit, moet je even in de tuin graven.


Hogedruk reiniger erbij pakken met een lange slang zonder hulpstuk.
Deze slang zover mogelijk via de afvoer naar het huis naar binnen drukken.(terwijl deze aanstaat)

Soms beetje terug trekken en dan weer verder drukken. En als het goed is hoor je dan geluiden bij je putje in de douche.


Wij hebben ook vaak van die wondermiddeltje gebruikt, alleen dit geeft bij ons huis resultaat.

Ligt verder wel aan het afvoer systeem van jouw woning of dit gaat lukken.
 
Het is gelukt op de old fashioned "jelle" manier, vloekend staan ploppen met dat ding en uiteindelijk kwam er een zut haar uit zetten :P

Thx voor de hulp iig.
 
Gisteren voor een prikkie 40m2 eiken visgraat vloer gekocht via Marktplaats, moest hem er alleen wel "even" zelf uithalen :)
 

Attachments

  • P1010119.jpg
    P1010119.jpg
    663.7 KB · Views: 180
Het is gelukt op de old fashioned "jelle" manier, vloekend staan ploppen met dat ding en uiteindelijk kwam er een zut haar uit zetten :P

Thx voor de hulp iig.
Heb het laatst zelf ook zo gedaan (duurt ff voordat je het doorhebt hoe het moet) en toen kwam er ook een bal haar uit :r
 
Viel wel mee eigenlijk, als ik na een avond flink zuipen ga zitten kakken is het erger :P

Gelukkig een goede ventilator anders trekt die lucht zo m'n app. in :P
 
Zo, kunststof kozijnen zijn onderweg :W

3x slaapkamer
1x badkamer
1x groot raam voorkant

Volgend jaar ofzo dan maar de openslaande tuindeuren :)
 
Hier pas glaslatten staan vervangen want die waren bij een raam rot... nou niet alleen de latten 8P gvd halve kozijn onderin weg staan tikken.. nu weer helemaal netjes en rotvrij :) Kunststof staat hier niet in een huis van +/- 1900, binnenkort de rest ook maar eens met de schroevendraaier te lijf :p
 
Hoerig heh?

Wel dubbelglas toch? Ik zou de andere ramen aan dezelfde kant als eerste pakken.... Wel zuur dat je het halve kozijn moet vervangen....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top