Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Is het een zwak tussenmuurtje? Lijkt me wel met die dikte? Dan wordt eht wel gevaarlijk...

Anders een optie om door de muur heen te gaan en slotbouten te monteren? Wat zit erachter?

Er achter zit de hal van de voordeur. Het zijn volgens mij gewoon gipsblokken van 7cm dikte
 
Ik heb aan zon gipsbeton wandje ook een tv gehangen, zelfs met een zwenkarm van 20cm lang, echter een kleinere tv. Gewoon van die gipsbeton pluggen halen en lekker dikke bouten. En inderdaad eventueel aan de bovenkant een paar extra gaten boren in de montageplaat (onderkant is niet nodig, komt alleen duwende kracht op). Even testen door er zelf aan te gaan hangen zodat je zeker weet dat je tv niet aan beneden komt :)
 
Tv komt echt niet zo snel naar voren hoor. Je hebt te maken met vertikale trekkracht ipv horizontalen he.... Gewoon paar GOEIE pluggen met bouten halen van Fischer voor jou type muur :)
 
Gelukkig niet :P. Wij zijn naar veel huizen wezen kijken, maar deze beviel eigenlijk direct.
De trap is nu rood en bijna alles muren mint groen, dus dat moeten we even verven :P.

Komt die nog bij mij in de straat wonen ook.

Zelf ook een 2 onder 1 kap met garage alleen wel 250m3 grond.
 
Ik heb nummer 10 gebruikt, de tv komt nooit weer los :D

m1gy1w3wfbet.png
 
Van het weekend hier de tent voorzien van een alarmsysteem.. veel woninginbraken laatste tijd hier in de omgeving incl. doormelding naar mobiel dus dat is weer mooi meegenomen.
 
hangt er vanaf wat voor deur.
Ken je een timmerman , dan zou ik die ff kunnen bellen.

prijs durf ik niet te zeggen,
 
Daar vergis je je dus flink in! 8)
Dingen zitten best goed :) Doordat ze een beetje veren is het nog behoorlijk comfortabel en dus totaal niet hard ofzo.

Lijken harder dan ze zijn dan! Voordeel is wel dat het weinig ruimte inneemt en ze lekker clean zijn! ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top