Gelukkig niet . Wij zijn naar veel huizen wezen kijken, maar deze beviel eigenlijk direct.
De trap is nu rood en bijna alles muren mint groen, dus dat moeten we even verven .
Ik heb aan zon gipsbeton wandje ook een tv gehangen, zelfs met een zwenkarm van 20cm lang, echter een kleinere tv. Gewoon van die gipsbeton pluggen halen en lekker dikke bouten. En inderdaad eventueel aan de bovenkant een paar extra gaten boren in de montageplaat (onderkant is niet nodig, komt alleen duwende kracht op). Even testen door er zelf aan te gaan hangen zodat je zeker weet dat je tv niet aan beneden komt
Tv komt echt niet zo snel naar voren hoor. Je hebt te maken met vertikale trekkracht ipv horizontalen he.... Gewoon paar GOEIE pluggen met bouten halen van Fischer voor jou type muur
Gelukkig niet . Wij zijn naar veel huizen wezen kijken, maar deze beviel eigenlijk direct.
De trap is nu rood en bijna alles muren mint groen, dus dat moeten we even verven .
Van het weekend hier de tent voorzien van een alarmsysteem.. veel woninginbraken laatste tijd hier in de omgeving incl. doormelding naar mobiel dus dat is weer mooi meegenomen.
Extra wil niet omdat ik 4 gaten heb om de beugel aan de muur te schroeven. De schroeven zijn al 14mm, zou ik dan nog dikker moeten. Tv moet natuurlijk niet van de muur vallen