Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Van het weekend hier de tent voorzien van een alarmsysteem.. veel woninginbraken laatste tijd hier in de omgeving incl. doormelding naar mobiel dus dat is weer mooi meegenomen.

Als ik zo brutaal mag zijn: Wat kost zoiets nou ongeveer?

Iemand tips mbt tuinhuisjes? Ik ben op zoek naar een model wat niet veel verkrijgbaar is. 4 meter breed, 2,5 meter diep met een berging van 1,5x2,5 en een luifel van 2,5x2,5, enkele deur en plat dak.

Of is zoiets zelf goed te maken, zo ja, hoe?

Edit: dit idee: http://link.marktplaats.nl/1000298055 maar dan moet de berging dus 1,5meter breed zijn.

Last edited:
van oud naar nieuw

met mijn kameraad van het werk mijne gevel eens onder handen genomen

Attachments

• P030611_12.140001.JPG
    P030611_12.140001.JPG
    129.2 KB · Views: 63
  • foto0036.jpg
    foto0036.jpg
    420.1 KB · Views: 56
Iemand tips mbt tuinhuisjes? Ik ben op zoek naar een model wat niet veel verkrijgbaar is. 4 meter breed, 2,5 meter diep met een berging van 1,5x2,5 en een luifel van 2,5x2,5, enkele deur en plat dak.

Of is zoiets zelf goed te maken, zo ja, hoe?

Edit: dit idee: http://link.marktplaats.nl/1000298055 maar dan moet de berging dus 1,5meter breed zijn.

Op Greup zit zo'n tuinhuisjesboer...die kan ook wel custom bouwen :P

Zo, dat is een hele verbetering!

Kom je wel uit met het afschot in het dak? Omdat de pijp eerst in het midden zat, dat het water zich daar ophoopt.

Op Greup zit zo'n tuinhuisjesboer...die kan ook wel custom bouwen :P
Ohja, kon alleen die zaak in N'dorp bedenken, maar zal daar ook weleens informeren. Heb nu een offerte voor 1700 euro incl bezorgen wat ik flink vind voor een stapel hout.

Zo, dat is een hele verbetering!

Kom je wel uit met het afschot in het dak? Omdat de pijp eerst in het midden zat, dat het water zich daar ophoopt.
ja dat geen probleem hebben die juist onder de dakgoot naar rechts laten af wateren
hadden spouwmuur van 3 cm isolatie van 8cm en gevelsteen 10 dus 21cm naar voor gebracht nu nog een nieuwe voordeur en ramen op kitten

Mag ik vragen hoe je die tv wand hebt gemaakt? Is dat trouwens een houtenvloer? Want ik vind hem wel mooi! Wou zelf eerst tegels leggen ivm met vloerverwarming, maar ben bang dat dat zo'n kille uitstraling krijgt.

Mag ik vragen hoe je die tv wand hebt gemaakt? Is dat trouwens een houtenvloer? Want ik vind hem wel mooi! Wou zelf eerst tegels leggen ivm met vloerverwarming, maar ben bang dat dat zo'n kille uitstraling krijgt.
Ligt er natuurlijk aan welke tegels je gebruikt.
als je strakke tegels gebruikt die licht van kleur zijn, geeft het geen kille uitstraling denk ik.

Wij hebben blauwe grote tegels maar in een andere kamer houten vloer, dat is toch iets mooier.

Thanks all!

Uhm TV hangt niet zo heel hoog hoor. Meter van de grond.
Vind het wel fijn kijken, als 'ie lager hangt dan kijk je zo snel tegen iets aan wat op de tafeltjes staat.

Het is een laminaat vloer, maar lijkt echt onwijs op echt hout :)
Lag er al in, is volgens mij wel goede kwaliteit aangezien de planken zowat een cm dik zijn..

Oh en de tv wand is gewoon een vuren houten frame met 12mm mdf platen.
In elkaar gezet daarna geplamuurd en geschilderd.

Stroom, coax en ethernet kabels onder de vloer door getrokken zodat je naar de wand geen enkel snoer ziet lopen.

Hoe zit het vast aan de muur? Ik overweeg ook nog zoiets, heb leidingen ingefreesd maar vind het niet zo mooi zo.

die wand geeft echt iets extra's...heel mooi gedaan!

mijn TV hangt ook aan de muur, maar het oogt niet lekker.
binnenkort zet ik hem dan ook weer mooi op mijn tv meubel.

Hoe zit het vast aan de muur? Ik overweeg ook nog zoiets, heb leidingen ingefreesd maar vind het niet zo mooi zo.

Twee balken aan de muur links en rechts verstek gezaagd, zodat het een soort haken zijn.
Zelfde balkjes aan de tv wand en dan schuif je hem er zo in.

De wand kan er dus zo afgetild worden mocht je erachter moeten zijn.

Verder zitten er extra stopcontacten onderin en aan de zijkant nog twee inbouw stopcontacten + dimmer voor de lampen.

had zelf ook al tekeningen van een soort gelijk tv meubel gemaakt.
Alleen dan het kastje er nog zwevend aan vast. met rond om wat matglas en daar verlichting achter.
maar duurt nog wel even voordat het er echt is.

Zit er echt netjes uit zo!

Status
Not open for further replies.
Back