Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Miss een rare vraag maar:

Als je bijvoorbeeld je scooter geschorst hebt, en hij staat in je schuur, en hij word gestolen. Krijg je dan nog iets van de verzekering?

Je gewone verzekering zeg je op als je hem schorst, anders schors je hem niet. Als je geen verdere verzekering hebt dan krijg je dus niets. Inboedel verzekering moet je dat ding denk ik wel apart aanmelden? En geld dat als hij buiten je woning zelf staat? Geen verstand van maar mss wel verstandig om na te gaan..

Waarom zou je dat apart moeten melden ? Je moet toch ook niet opgeven hoeveel bankstellen je hebt staan en hoeveel tv's enzo ? Mocht het gejat worden valt het als het goed is gewoon onder de inboedelverzekering.

Waarom zou je dat apart moeten melden ? Je moet toch ook niet opgeven hoeveel bankstellen je hebt staan en hoeveel tv's enzo ? Mocht het gejat worden valt het als het goed is gewoon onder de inboedelverzekering.
Maar je geeft wel een geschat bedrag op van de totale waarde van je spullen in huis.

goeden morgen ik had een vraag mijn accu laat niet bij nou had ik gehoord dat waarschijnlijk me spanningsregelaar stuk is
me dimlicht brand zacht en me groot licht brand wel redelijk
weet iemand waar die regelaar zit bij een neos

Ik heb net dit nieuwe setje gehaald, maar ben de koppeling helemaal niet nodig, omdat ik er al 2 heb.(nu dus 3)

Hoeveel kan ik voor deze koppeling vragen als ik hem verkoop. Hij is dus nieuw en nog niet gebruikt.

Gezien de nieuwprijs, mag je voor 30-50 euro niet klagen.

Ik zou geen richtprijs erbij zetten.

Zou gewoon zeggen: nieuwwaarde is 65 euro, dus bieden naar waarde!

Bied er iemand 40 euro, gelijk met handen en voeten aannemen.

Status
Not open for further replies.
Back