Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Beste mensen,

Ik heb recent een Aprilia SR50 Ditech aangeschaft. (Bouwjaar 2002, was een sloopscooter die vol zit met nieuwe onderdelen.)
Nu zoek ik een verzekeringsmaatschappij die kwaliteit voor een lage prijs biedt. Voor een standaard WA verzekering.

Heeft iemand een idee welke maatschappij ik het beste zou kunnen nemen.
De goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden was ongeveer 180 euro per jaar.

Mvg,
AmazingDreams

Last edited by a moderator:
Zit zelf bij Univé, maar heb nog geen ongeluk oid gehad, dus heb niet echt ervaring met hoe het zit met klantenservice en hun regelingen enzovoort.

Ik zou zeggen, vergelijk ze allemaal eens qua voorwaarden, eigen risico enzovoort.

Mijn koelvloeistof reservaatje zit een scheurtje in nu moet ik een nieuwe hebben. Ik heb een aerox uit 2003 of 2004, maak het uit wat voor reservaatje ik erop zet? Of zijn die altijd hetzelfde gebleven?

danku, die klemmetjes die op de slangen van die radiator zitten, kan ik die gewoon loshalen en weer vastmaken of moet ik ze opnieuw bestellen? ZOja hoe heten die klemmtjes?

danku

Koop gewoon een degelijke zuiger....

Ik had je toch late zien dat ik een dmp zuiger had die nieuw 0.2 mm afweek (ovaal was....)
weet niet of dat bij al die zuiger is maarja gewoon voor een goede zuiger gaan
(Vertex, meteor oid)

Maargoed dat is je al wel vaker verteld....

Koop gewoon een degelijke zuiger....

Ik had je toch late zien dat ik een dmp zuiger had die nieuw 0.2 mm afweek (ovaal was....)
weet niet of dat bij al die zuiger is maarja gewoon voor een goede zuiger gaan
(Vertex, meteor oid)

Maargoed dat is je al wel vaker verteld....

Ja maar, kijk ik heb op scooter-powershop.nl heb ik een zuiger gekocht waarvan de zuigerveer niet in de zuiger pastte, dus ik belde hun en zij zeggen stuur maar terug, dus dat heb ik nu gedaan en ben nu aan het wachtten, dus ik vertrouw die boel helemaal niet meer. Ik ga nu gwn een goedkope zuiger kopen. Anders ben ik teveel geld kwijt aan 1 zuigertje.

Ja maar, kijk ik heb op scooter-powershop.nl heb ik een zuiger gekocht waarvan de zuigerveer niet in de zuiger pastte, dus ik belde hun en zij zeggen stuur maar terug, dus dat heb ik nu gedaan en ben nu aan het wachtten, dus ik vertrouw die boel helemaal niet meer. Ik ga nu gwn een goedkope zuiger kopen. Anders ben ik teveel geld kwijt aan 1 zuigertje.

Wel sterk dat een zuigerveer wel past en de ander niet maargoed :rolleyes:

Maar wat voor zuiger had je eerst besteld dan?

Ga eerst maar eens langs de dealer om je cilinder te laten meten en vragen welke zuiger er in moet.... en of die eventueel gehoned moet worden

Status
Not open for further replies.
Back