Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Hallo Scooter Forummers,

Is er ergens een NIEUWE kabelboom te koop voor de Zip SP 98?
Of is er iemand die er eventueel één kan maken. (contactslot voor aan en uit, meer niet!)
En nee, ik wil geen kill switch.

Als iemand een linkje heeft, oid.

De bekende shops heb ik allemaal al afgezocht!

Groetjes,

Tinus.

ik ben van plan om een stage 6 temp + rpm meter te kopen!

iemand ervaring met deze? werkt het goed? en past de minarelli nippel ook op de am6?

via mp zijn ze er voor 30 euro! of zijn er betere meters te koop voor dat geld?
temp is MUST! rpm is niet noodzakelijk maar wel leuk!

Was al even met 491GT aan het PM'en, maar kom er niet over uit.
Heb woensdag weer loon en m'n oude uitlaat van m'n SR WWW is lek/roestig en al gelast etc, dus tijd voor een nieuwe.

Standaard cilinder, P1 vario'tje en FlyClutch.

Nu zit ik een beetje te twijfelen tussen de Sito+, die dikke met rechte demper aan het einde.
Een IXIL, zo'n standaard look uitlaatje.

Of enige andere suggesties die jullie hebben.
Gewoon als vervangingsuitlaat voor de originele, dus geen terugloper.

je hebt 2 sito's voor mina hori. kan zelfs meer zijn als ik me vergis. ;)
06AP06_mainimage_productDetailZoom_1.jpg

06AP07_mainimage_productDetailZoom_1.jpg

die laatste heb ik nu onder men scooter zitten. ben er tevreden over nog niet echt op nat wegdek mee gereden. en de begrenzing zit er nog netjes in.
is wel een lekker stil ding. van ixel ken ik niks op mina maar zijn wel goeie pijpjes en ken een scooter die dagelijks word gebruikt met zoon pijpje onder (al weet ik eigenlijk niet 100% zeker dat het een ixil is kan ook dmp zijn. stond niks op...) als je wat extra wil (looks) kan je ook voor zoon leovince GP gaan. ik dacht dat hier een scooter met zoon pijpje ook ergens rond hangt. is van RVS maar of hij goed presteert weet ik eigenlijk niet.
067488_mainimage_productDetailZoom_1.jpg

Bedoel de eerste dus, die tweede vind ik echt.. lelijk :P
De GP heb ik ook al even naar zitten kijken, maar vind hem nou ook niet echt zo geweldig.

Voor op een scooter dan.. op een motor lijkt het misschien nog wel wat, maar op een scootertje lijkt het me niks.

staat op een webshop:
De Bidalot CT1 uitlaat voor minarelli levert 5.1 PK bij 7150
T/pm aan het achterwiel.
Als je dit vergelijkt met de Sito Plus 4.3 PK bij 7700 T/pm en de originele uitlaat 2.8 PK bij 6500 T/pm kun je zeggen dat de Bidalot CT1 een topper is onder de standaard vervangings uitlaten.
tja zoon webshop moet je niet altijd vertrouwen natuurlijk. :) heb hem nog nooit irl gezien die uitlaat lijkt wel is leuk om dat echt is te testen...

de ct1? als je hem hebt en ontgrenst post dan even je ervaring ermee. ;) lijkt me een hele fijne uitlaat... maar zou die beter zijn als een leovince navigator? als die uitlaat dat kan bewijzen bestel ik hem misschien. :)

CT1 gaat vandaag besteld worden, voor de zekerheid ook even een paar rolletjes erbij. En dan gaan wij eens even kijken hoe het word, zal zeker even de ervaring met jullie delen. ;)

Heb hem besteld bij scooter-powershop, setje trekveren en setje rolletjes erbij en gratis verzendkosten. Helemaal toppie!
Dus zal van de week ook nog eens een recensie plaatsen in de winkel ervaringen topic.

Last edited:
gewoon alles standaard met enkel die pijp.. maar zou dat de 4,5pk al halen of 5? dat geloof ik dus pas als ik het zie. hij zal de 80(gps) denk ik wel halen... maar wie gaat er nu banken met zoon setup.. denk dat ze dat er eerder bijzetten omdat het gewoon een goeie pijp is. ;) gewoon verkopers praatjes.

Yasuni R? Haha.
Gaat toch om de Bidalot CT1, niks met de R te maken.

Maar we zullen het van de week zien, hopelijk bezorgen ze een beetje snel daar bij scooterpower ;)

Status
Not open for further replies.
Back