Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Heb er uiteindelijk Malossi geel ingedaan.
Maar komt nog niet lekker weg in het begin.

Heb overigens ook een Malossi witte drukveer ingedaan, maar denk dat ik de originele er maar weer in zet.. heb het idee dat het toch niet lekker werkt..

In je FlyClutch?
Maar ik geloof dat ik een paar 105 en 107mm veertjes door elkaar heb liggen.. de een is groter dan de ander.
Bij de groten heeft ie speling, dus zal ff een paar 105mm veertjes gaan halen van de week.

Voorlopig rijd het iig met Polini geel.

oke dit is echt kut

ik hoorde gister opeens wat tikken tijdens het rijden en hij maakt wat vreemde geluiden... ben er vandaag dus achter dat het mn ketting is die OPEENS veeeel te lang is...

er zat wel een beetje speling, maar dat is niet erg bij een crosser.. maar nou zat er wel 10cm speling ofzo... als het morgen licht is zal ik ff kijken waar het aan kan liggen, maar zou fijn zijn als jullie al wat ideen hebben wat het kan zijn, of wat het veroorzaakt kan hebben!

heb helaas wss iets in mn hand gekneust... dus kan ff niets eraan doen.... (kan ook amper rijden (lees: gasgeven en remmen)) aangezien het mn rechterhand is :(

Als de bout ietsje losser is gekomen kan hij verschoven zijn, zit aardig veel kracht op hoor. Vergis je daar niet in.

En ik denk dat die brommers wel een soort van inkeping hebben bij die bouten zodat het wiel er niet zomaar vandoor gaat.

Jah hoor!!!
Me SR start wéér niet!:|
Als ik kick gebeurt en niet echt wat, met of zonder gas.
Hij krijg wel benzine.
Als ik de vacuumslang van me tank aftrek en kick stroomt er benzine uit.
Vanochtend liep ie even 2 sec, toen gaf ik gas en viel ie uit.
Maar als ik me choke gebruik dan wil ie wel lopen, en zodra ik gas geeft valt ie gelijk weer uit!:(
Iemand een idee?
Edit: Ook al geprobeerd met en zonder luchtfilter

Status
Not open for further replies.
Back