Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

ke zal het checken, maar wat ik d8 is dat de stationair sproeier te klein zou zijn misschien?

en kwa slecht starten, wat noem je slecht starten?
als ie koud is, is het 2x goed stukkie aanrennen....koppeling los + choke....

en als ie warm is, duw ik hem 1/2 metertje en start ie direct.....
is dus puur en alleen bij het koud zijn ;)

maar ik zal morgen ff checken (alsnog) op valse lucht!
goed starten is koud ook gewoon in 2 stapen aan ;)

en stationair sproeier zou niet heel veel uit moeten maken , eigenlijk alleen bij wat sneller (sprint) setups

Oorsdopjes zijn verboden.
Je mag wel net zoals de politie een soort van luidspreker in je helm hebben, maar dan uitsluitend om te praten.
Dus niet voor muziek oid.

lol, precies of de politie gaat daar op controleren en bonnen uitschrijven. kom wekelijks 10talle fietsers tegen waar ik serieus hard achter kan tuten en die het nog niet horen, ook soms mensen die je totaal niet zien aankomen omdat ze met hele andere dingen bezig zijn.(mp3, gsm etc) dus wat maakt zoon stomme mp3speler nou uit :p gewoon 1 dopje in je oor en netjes opde weg letten, niks mis mee:!

mja als je daarvoor een bon gaat uitschrijven. :P zo kan ik wel 100derde dingen verzinnen die niet mogen. mij stoort het niet dat mensen graag even wat muziek luisteren. al doe ik het zelf nooit onderweg. het lijkt wel alsof ze in NL voor alles een bon verzinnen. :D

Ontgrensde uitlaat neem ik aan: 70 a 80 echte

en als ik dàt combineer met een doppler s3r variateur gaat hij enkel nog harder optrekken maar dezelfde snelheid? zo ja is er iets dat nog best vervangen of verbeterd wordt, bv spruitstuk of is dat niet nodig? En het laatste vraagje, als dat allemaal aangepast is moet ik dan ook een nieuwe bougie steken, bv. een B8HS ipv een B7HS? Ik wil er niet té veel geld in pompen maar het moet wel iets of wat op elkaar afgestemd zijn, zodat ik achteraf niet nog meer kosten maak. gr

Last edited:
Ik heb een boete gekregen van 50 euro voor het dragen van een pet onder me helm.
Dusja, ze verzinnen inderdaad van alles.

Ik eentje van 180, maar dat was omdat we een klein kampvuurtje hadden.
Had op het gele briefje trouwens 90 euries staan, geen 180. Dus ga nog ff naar de advocaat die mij al is toegewezen ofzo..:P

Hoe kun je je blok een beetje schoon maken van binnen zonder te splitsen?
Want ik was bezig met me zuiger maar ik zag wel dat er wat zand in kwam en me zuigerveer. Die is trouwens helemaal nat en zacht.

Tot een zekere hoogte.. je kunt hem helemaal door gaan spoelen met benzine. Maar ten eerste weet je niet zeker of ook echt alles er uit is.

En ten tweede, benzine is al zo duur..

Klopt, helemaal schoon weet ik ook maar ik zie wel wat ''troep'' liggen onder me krukas gebeuren
Ik word er gek van dat ik er niet bij kan maar wel zo bereikbaar zie liggen.
Splitsen heb ik niet de spullen voor en wegbrengen kost me ook teveel..

Je kan het zo zien liggen?
Stuk karton strak oprollen, en in je stofzuiger doen.
Wel het gat zo klein mogelijk maken in het karton, dan heb je meer zuigkracht, mocht het niet te bereiken zijn met de slang zelf.

En anders zul je echt moeten gaan splitsen.

Status
Not open for further replies.
Back