Beste kenners *D
Ik heb net een nieuwe Booster 12" naked gekocht om naar men werk te rijden. Ik ben niet echt van plan om er honderden euro's in te steken maar zou wel graag willen dat hij de 70-75 echte km's bereikt en goed optrekt. Wat zou in mijn geval een goede setup zijn voor de standaard uitlaat en eventueel met een leovince tt OF touring??
(ga hem ook begrenzen met de euro of een pinasco)
Iemand tips?
Alvast bedankt!!
Als ik jou was zou ik 2 dingen doen:
- Varioring eruit halen
- Prop uit de uitlaat halen
EN
Daarna je scooter (laten) afstellen.
En de eerste paar honderd kilometers niet te lang volgas rijden. (Ik neem aan dat je scooter nieuw is?)
als je in belgie woont gewoon ontgrenzen en niet vollen bak overal 80 rijden wand dan hebde redelijk rap prijs. meestal met een wit buske met een blauwe streep over. ^^
kan een plakkende koppeling zijn
even olie verversen
80w90, 75w90 moet erin( versnbak olie auto's handbak)
en anders koppeling bijstellen aan je stuur
Heb beste is je scooter 45 laten lopen
Ik heb zelf een eurobegrenzer. Deze is het beste weg te werken en je ziet ze bijna (als pinnetje eruit is) niet zitten.
En tja zoon pinasco? Waar laat je die afstandsbediening? Elke dag in je zak meenemen? Aan sleutelhanger lijkt me niet zo slim he... ;p
dude jij hebt zwwar valse lucht xD
die is nog helemaal okeej heb er een liter gastrol evo in gegooit maar start nog niet:?even checken hoe je zuiger eruit ziet.