Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

kymco

ik heb een kymco agility rs 50 2010
het is geen snor en hij is nog standaard
ik wil hem ongeveer 60 laten rijden
en dat hij iig harder optrekt
kan er ook een andere uitlaat op zodat hij harder gaat rijden
want ik hoorde dat hij geen tegen druk geeft ofzo
mvg mike

Oh, oops kijk ik verkeerd. Dacht dat er stond: 'Het is een snor' ^^
Als je hem ongeveer 60 wilt laten rijden alleen vario-ring eruit, je zal er niets harder door trekken.
Vario-ring + prop uit de uitlaat trek je iets sneller op, moet je iets groter in sproeier, en zal je aanzienlijk harder gaan.

Met een 'terugloop' uitlaat zul je zeker sneller gaan dan 60.
En combinatie van terugloop uitlaat of prop uit de uitlaat + vario-ring is gewoon niet normaal mogelijk. Want dan krijg je overtoeren.

Hoop dat dit een beetje goedmaakt voor m'n fout van daarboven :D

Volgens mij zit er een variobus met opgehoogde rand in een agility of niet? Dus als die er zit kun je die sowieso weghalen, en vervangen voor een gladde variobus.

En volgens mij zit er ook een CDI-begrenzer in, dat is een kwestie van een draadje lostrekken.

Als deze beide begrenzers ontgrensd worden, dan haal je geheid de 60kmh.

in de tijd dat ik me scooter nog gebruikte is ie met een valpartij is door gegleden tegen
een paaltje. als ik nu rijd trek ie naar rechts en met remmen nog meer.

meer kans dat me frame krom is of me voorvork?

in de tijd dat ik me scooter nog gebruikte is ie met een valpartij is door gegleden tegen
een paaltje. als ik nu rijd trek ie naar rechts en met remmen nog meer.

meer kans dat me frame krom is of me voorvork?
Ik denk je voorvork
Kun je zelf ff checken gewoon je voorkappen eraf halen zodat je je voorvork en frame ziet

zal ik mijn pas gerestaureerde firefox ( waarde 600 euro ) ruilen tegen een FZR met kawa blok 636 en custom body ( street fighter ) moet nog wel een en ander aan gebeuren ..

?

Status
Not open for further replies.
Back