Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
Tuurlijk wel, tot nu toe was ik het met je eens, maar nu niet meer.

Als de tegenstander met 10 man gaat spelen, dan hebben zij toch 1 mannetje over? 1 iemand die niemand dekt?


Tuurlijk, tuurlijk. Maar het is niet vanzelfsprekend dat de 11 dan nog beter zijn. De 10 kunnen het opgeven, of juist met hernieuwde energie ervoor gaan.

Tuurlijk, soms winnen de 11 makkelijk, maar soms winnen de 10 omdat de 11 niet anders gaan spelen. (of moet je je niet aanpassen? )

Kom op! we voetballen toch zelf?
 
We kunnen wel allemaal lachen, maar ik denk gezien waar de wedstrijden zijn gespeeld dat Ajax het beste resultaat heeft geboekt. Thuis moeten deze clubs gewoon winnen en dat heeft niemand gedaan.
 
Zie het positieve er maar in. Beide clubs hebben kunnen winnen. Meer als PSV of AZ in die wedstrijd. En gezien het feit dat PSV gelijk heeft gespeeld, had Ajax /Fey. afstand kunnen nemen. Andersom had PSV dat ook kunnen doen.

Tuurlijk zou PSV/FEY. moeten winnen, maar als FEy. in A`dam wint, of PSV in Alkmaar maakt dat ook geen reet uit. En in A`dam is het toch nooit speciaal lastiger? In de hel van A`dam :X ;)
 
Zie het positieve er maar in. Beide clubs hebben kunnen winnen. Meer als PSV of AZ in die wedstrijd. En gezien het feit dat PSV gelijk heeft gespeeld, had Ajax /Fey. afstand kunnen nemen. Andersom had PSV dat ook kunnen doen.

Tuurlijk zou PSV/FEY. moeten winnen, maar als FEy. in A`dam wint, of PSV in Alkmaar maakt dat ook geen reet uit. En in A`dam is het toch nooit speciaal lastiger? In de hel van A`dam :X ;)

Beetje kort door de bocht Tinne, tuurlijk is het met thuis publiek makkelijker als uit:rolleyes:

Of ga je je nu overal excuses voor zoeken. PSV moet ook gewoon winnen thuis van AZ als je kijkt dat AZ niet meer als een middenmotor is;)
 
AZ middenmotor.. kan ik niet echt met je in meegaan. De laatste jaren doen ze het vrij goed @ UEFA cup, ze hebben laatst een paar wedstrijden verloren. Tjah, viel gewoon even kut ze staan nu laag door die paar wedstrijden. We zijn nog niet eens op een 3e van de competitie, dat wordt ook pas echt aan het einde bepaald (zie vorig jaar? zie @ rusland?).

ps. Als = dan x2
 
Beetje kort door de bocht Tinne, tuurlijk is het met thuis publiek makkelijker als uit:rolleyes:

Of ga je je nu overal excuses voor zoeken. PSV moet ook gewoon winnen thuis van AZ als je kijkt dat AZ niet meer als een middenmotor is;)

Ajax zo wel als Fey. hebben meer kans gehad om die pot te beslissen dan PSV of AZ in hun wedstrijd.

Ik denk dat PSV en AZ meer tevreden zijn met hun gelijkspel dan Fey. of Ajax. That`s all. En geen van beide loopt nu uit op PSV.
 
Plus dat ik vond dat PSV meer recht had op de overwinning van AZ. Nou heeft de samenvatting misschien een vertekend beeld gegeven, maar wat ik zondag heb gezien wees er niet op dat AZ veel sterker was.

Maar zo'n Super Sunday is wel erg leuk, er word zelfs nog 2 dagen later over gepraat :W
 
Dat is zeker, en vorig jaar was het veel ajaxpraat door het slechte fey. En nu lees ik veel "ja, maar/ als etc.." Het zal de ajaxsupp. uiteindelijk vast wel zijn tegengevallen....dat het dus niet ff 0-2 zou gaan worden...
 
Jullie mogen van geluk spreken, zonder die pingel had je nooit een punt.

slaat natuurlijk nergens op. ALS slory die 2 kansen had afgerond dan hadden jullie nooit een punt gehad. Snap je wat ik bedoel. Het is van beide kanten als als. Terechte uitslag imo.
 
Dat is zeker, en vorig jaar was het veel ajaxpraat door het slechte fey. En nu lees ik veel "ja, maar/ als etc.." Het zal de ajaxsupp. uiteindelijk vast wel zijn tegengevallen....dat het dus niet ff 0-2 zou gaan worden...

Daar kan je nog wel eens gelijk in hebben ja ;). Aan de andere kant was ik als ajaxsupp. uiteindelijk nog blij dat we met 10 man de 2-2 uit het vuur sleepten.

Mgoed, zullen we nu over gaan naar het interlandvoetbal van komende zaterdag?! Frapante (eigenlijk oneerlijk toch?) is dat de wedstrijd tussen Bulgarije en Roemenie eerder begint en bij puntverlies van Bulgarije zijn we door toch? Oftewel, hoe waardeloos zal het voetbal wel niet zijn als we al gekwalificeerd zijn...of zal het dan juist opeens vrijuit gaan :p?
 
AMSTERDAM - PSV heeft woensdag officieel Sef Vergoossen benaderd om hoofdcoach te worden van de Eindhovense club. De voormalige coach van Roda JC moet tot het einde van het seizoen de honneurs waarnemen, waarna Huub Stevens het zal overnemen.
 
"Royston is heel gedreven aan het werk', vervolgt de bondscoach, 'hij zal in de periode dat hij nu niet speelt het voetballen niet verleren.' Wel verwacht De Haan dat Real Madrid de linkspoot binnen afzienbare tijd zal verhuren. 'Ze zijn bij Real ook niet stom. Als ze denken dat hij niet aan de bak komt, lenen ze hem uit.'

'Als zij investeren in goede jeugdvoetballers, dan willen ze daar ook iets mee doen. De stap van Feyenoord naar Real Madrid is een te grote stap. Dat kon je vantevoren voorspellen."



*Sprookje is straks mss wel uit.
 
kuyt zit ook op bank. laat ze maar terugkomen :p

feyenoord kijkt wel serieus naar ooijer. zou prima aankoop zijn.
 
kuyt zit ook op bank. laat ze maar terugkomen :p

feyenoord kijkt wel serieus naar ooijer. zou prima aankoop zijn.

Kuyt speelt in een roulatie-systeem. Dat mensen gelijk uit zn verband rukken wat hij met enig sarcasme heeft gezegd 8P
 
Volgens Kuijt speelt hij in de roulatie-systeem nog steeds meer wedstrijden dan eredivisie spelers.
 
Heitinga na 100 jaar straks weg bij Ajax, vrij logisch.

Koevermans in de spits met vNistelrooij....wat sneu.
 
*Het Nederlands elftal dreigt tijdens Euro 2008 in een zware groep terecht te komen. Zoals Oranje er momenteel voor staat zal de ploeg van bondscoach Marco van Basten een van de vier groepshoofden zijn tijdens de loting op 2 december in Lüzern.

Tijdens die groepsindeling in de Zwitserse stad staat in ieder geval al vast dat de twee gastheren Oostenrijk en Zwitserland én regerend Europees kampioen Griekenland in de eerste pot zijn ingedeeld. De vierde en tevens laatste plaats in die pot is voor het land dat als hoogste genoteerd staat op de UEFA-ranglijst. Dat is momenteel Oranje.

De drie landen waarmee Oranje in Pot 1 zit, zijn niet dé toplanden. Die zijn veelal in Pot 2 en Pot 3 te vinden: Italië, Duitsland, Frankrijk, Spanje én indien zij zich plaatsen Portugal en Engeland.

Duitsland is de enige rivaal van Nederland voor die koppositie. De ploeg van Van Basten raakt deze eerste plaats alleen kwijt als Oranje verliest in Wit-Rusland en Duitsland wint van Wales.

Tijdens het recente WK bevond Nederland zich in een Poule Des Doods met Ivoorkust, Servië en Argentinië als tegenstanders.*

staat op vi.nl

ben het er eigenlijk niet mee eens dat die pot 1 een poule des doods is met zwitserland, oostenrijk en griekenland. Ik zie dit iig niet als sterke tegenstanders zoals die we op het WK kregen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top