Het grote voetbaltopic #31

Status
Not open for further replies.
Fer naar Twente was onontkoombaar.. Bakkal daar voor terug vind ik helemaal geen verkeerde zet!

Het had heel fijn geweest als Bulykin naar ons was gekomen..
 
Fok Bulykin, snap de interesse voor hem niet. En dan als Ajax Hamdaoui in het 2e zetten...

Feyenoord doet uitstekende zaken. Bakkal is een goede speler, een international zelfs en Guidetti lijkt me ook een aanwinst.
 
Het heeft niets met zijn voetballende kwaliteiten te maken, is puur vanwege zijn "sterren status"

Bulykin is juist prettig in je ploeg, kan perfect dienen als aanspeelpunt, soort Pantelic alleen stukken dodelijker met zijn kop
 
Siem de Jong moet gewoon je 2e spits zijn. Bullebak is veel te duur en te oud en heeft in heel zijn carriere 1 seizoen een keer niet slecht gepresteerd.
 
15.19: Manchester United doet er in ieder geval weinig aan om geruchten over Wesley Sneijder de kop in te drukken. Behalve het feit dat de club al jarenlang allerlei geruchten op eigen website publiceert, stond er vanmiddag een grote openingsfoto van de Utrechter als opening op de site. Gaat het hier om een foutje in de techniek of bereiden ze een bericht over de komst van Sneijder voor?

15.08: Dmitri Bulykin wordt Ajacied. De aanvaller verliet zojuist het AMC, waar hij succesvol door de medische keuring kwam. Binnen enkele uren zal de Rus zijn handtekening onder een contract zetten.

Siem is geen breekijzer, met Bulykin kan je alles op hem spelen en hij kan de bal met zn kop goedleggen of aannemen en mensen laten aansluiten.
Plus dat Bulykin alleen maar salaris kost, prima "aankoop" dus.
 
Ik heb er m'n bedenkingen over, gratis natuurlijk, alleen salaris.
Maar hij kreeg vorig jaar echt alleen maar ballen van Verhoek die die kon inkoppen, die zie ik Sulejmani en Boerrigter niet zo snel geven.
Daarom staat Bas Dost voor jan lul in de spits bij Heerenveen.
 
Maar hij kreeg vorig jaar echt alleen maar ballen van Verhoek die die kon inkoppen, die zie ik Sulejmani en Boerrigter niet zo snel geven.

Inderdaad, Boerrigter gaat nooit buitenom en komt met een voorzet, dus dat wordt een probleem ja...

:rolleyes:
 
Bulykin...net zoveel voors- als tegens als toentertijd met Pantelic.
Ik neem aan dat het een objectievere aankoop is dan toen van Jol. Zullen er vast beter over hebben nagedacht.
Boerrigter is voor mij wel een goeie aankoop van Ajax. Volgens mij wel een normale jongen.

Het "geen koopclub meer" is een beetje tegenstrijdig met 9 aankopen (volgens mij).
Stuk voor stuk goeie aankopen, maar alleen Matavs, Mertens en Strootman was het ook goed. Engelaar blijft...Isakkson heeeel netjes zo. Gewoon wederzijds eens zijn met niet verlengen...zo kan het ook. Bakkal naar fey. is voor mij net zo als Wijnaldum naar PSV...moeilijk wennen. Niettemin een goeie oplossing.

Het jaar van de waarheid voor Rutten.
 
Mwah, Wijnaldum had wel een iets betere status dan wat Bakkal heeft. Ook qua prestaties, zoveel heeft Bakkal niet laten zien imo.

Mounir heeft nog 6 mnd om topscorder te worden van de beloftes, of hij moet richting Rusland/Turkije gaan.
 
Wat is nou het probleem met el hamaldwie?

Tot 2 jaar terug was Bakkal echt wel een goede waarde voor PSV, met zijn inzicht en balgevoel zijn we er wel een jaartje op vooruit gegaan iig
 
Status, status....het is gewoon een 'jongen van Psv'.
Die blijkbaar niet goed genoeg is, ik vond hem altijd wel okee.
 
El Hamdaoui verdiend gewoon een topsalaris dus hij zal niet zomaar verkassen, alleen de transfermarkt in Rusland en Turkije is nu nog open dus dat zijn de laatste opties, anders pas in de winterstop.

Laat hem maar lekker ballen in de jeugd
 
Kan MEH die supertalenten mooi in de weg lopen! :p

"beste wat Jol ooit voor Ajax heeft gedaan is Ruiz kopen" lol
 
Lekker wissel zetten in Ajax 2, zal die leuk vinden ^^
Zoveel last heeft Ajax toch niet gehad van Ruiz? Meestal lag hij aardig aan de ketting.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top