Het grote voetbaltopic #33

Status
Not open for further replies.

Martyn_

Well-Known Member
Ajax vanavond 0-0 in Lyon, wat vonden we ervan

Scooterforum.net Eredivisie Toto

3pt Voorspelde winnaar + Voorspelde uitslag
1pt Voorspelde winnaar
0pt Foutieve voorspelling

Voorspellingnen tijdens de wedstrijden, worden niet meegerekend.

Scooterforum.net Toto Tussenstand:
1
2
3
.....

Programma wedstrijdronde 14:

AZ - Utrecht

Nac - Heerenveen
VVV- De Graafschap
Roda jc - Heracles
PSV - Groningen

RKC - Feyenoord
Excelsior - ADO
NEC - Ajax
Twente - Vitesse
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ajax had 't natuurlijk al lang moeten beslissen, vooral die situatie met Sulejmani en Erikssen op één speler van Lyon.
Maar aan de andere kant mogen ze natuurlijk niet klagen op basis van de laatste 10 minuten met een aantal uitstekende reddingen van Vermeer. Enoh nam trouwens wel veel risico zeg bij die actie in 't strafschopgebied.
Ik zie Lyon nou niet echt met een nulletje of 3\4 winnen in Zagreb na 't vertoonde spel van vandaag.
Real Madrid was weer beestachtig, die goal van Higuain was echt heerlijk!
Maar net na die wedstrijd tegen Ajax spelen ze dacht ik tegen Barcelona, dus dan worden d'r sowieso spelers gespaard.
 
Ajax gisteren 80min lang niet in de problemen geweest, toch erg netjes bij Lyon uit.
Nu hopen dat we het niet alsnog weggeven, 3-0 verlies tegen RM en Lyon 0-4 winnen en je bent alweer klaar.
 
Ik zie dat echt niet gebeuren hoor, die wedstrijd gister was voor Lyon eigenlijk al erop of eronder maar wat speelde ze ontzettend belabberd zeg.
Dus als ze zo ook spelen in Zagreb zie ik daar niet veel doelpunten vallen.
 
Ik hoop het, misschien wil Zagreb toch nog minimaal 1 punt halen in de groep voor de eer. Ze hebben gisteren wel de eerste 2 doelpunten in de CL gemaakt dit seizoen, hopelijk smaakt dat naar meer. Thuis lekker volgas gaan tegen RM en hopen dat we minimaal een punt halen of dat Zagreb gaat stunten tegen Lyon.

Wel sick hoeveel Ajax gaat verdienen als ze doorgaan, bijna 25 miljoen al.
 
Zlatan-Ibrahimovic-007.jpg


Toevallig dat hij net scoort, het is en blijft een geweldenaar :W.
 
ziek :D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=RXfqCJUY6SI"]AC Milan - FC Barcelona Uefa Champions League 2011-2012 season Prince Boateng Goal (2:2) - YouTube[/ame]
 
Geniale goal ja!:W


Heerlijke pot voetbal ook hoor, damn! Laatste 20 minuten waren ietsje minder, maar heb zitten genieten!
 
[ir]http://static-voetbalzone.nl/images/photos/originelen/2011%5C10%5Cerwin%20mulder20987000.jpg[/ir]

Sorry?
 
Tinne, je lult weer stom. Boateng schoot die bal zo achterlijk hard in en Valdes stond op t verkeerde been. Maak je geen schijn van kans. Moet jij toch weten als keeper...
 
1e regel is wel dat de keeper ALTIJD de 1e paal moet afdekken, maargoed, zo'n bal schiet hij er ook geen 2e keer in, zeker niet na zo'n hakje tussendoor.

Wel fraaie goal btw
 
1e paal afdekken, tsja. Boateng had 'm net zogoed voor kunnen geven, waar Valdes denk ook vanuit ging, dus stond al een stap van de 1e paal af. En dan dus ook op 't verkeerde been.

Aanname en hakje waren wel tot in perfectie uitgevoerd ja:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top