Het grote voetbaltopic #30

Status
Not open for further replies.
Laten we dan ook maar stoppen met het aanmoedigen van Feyenoord:p

Arsenal zal echt wel een keer een prijs pakken. Hebben gewoon veel pech gehad de laatste jaren. En sowieso, ze spelen elk jaar weer mee met clubs die 3-4x zoveel geld uitgeven, dus als je die dan verslaat heb je eigenlijk al een prijs zonder beker.
 
De keuzemogelijkheden voor Mounir El Hamdaoui worden steeds ruimer. Nadat eerder Trabzonspor al zijn interesse in de spits van Ajax wereldkundig maakte, hebben nu ook PSV en Villarreal laten weten gecharmeerd te zijn van de Marokkaans international. Wie het ook worden zal; de kans dat El Hamdaoui Amsterdam na dit seizoen gaat verlaten lijkt groter dan ooit. (Diverse Spaanse media)

Ik mag 't toch hopen van niet dat die kwal komt.
 
Eerste helft ging 't gelijk op, tweede helft was Twente duidelijk de betere ook al raakte Ajax 1x de paal en 1x de lat.
Eerste helft van de verlenging liet Twente Ajax z'n gangetje gaan en in de tweede helft ging 't weer gelijk op.

Vrije trap natuurlijk wel onterecht gegeven waardoor die 3-2 komt.
 
Ach, als ze in Amsterdam iets in eigen hand hebben komt er toch weer niks van. Want ze hebben niks in eigen hand
 
Pfft jammer, mag hopen dat we volgende week wel winnen! Evengoed felicitaties aan de boeren.
 
Ach, als ze in Amsterdam iets in eigen hand hebben komt er toch weer niks van. Want ze hebben niks in eigen hand

In de 1e helft verlenging had Ajax het af moeten maken :X

Zulke praatjes achteraf voegt niks van waarde toe

Het had net zo goed andersom kunnen zijn ?

Dus over iets in de hand hebben gesproken.. :+

Maar 't was toch een hele leuke finale hoor, petje af! :W

Was een spannende maar niet een bijzondere finale..

Twente is de laatste jaren gewoon gegroeid naar een betere club :)
 
Wel jammer ook waar die goal dan uit voortkomt. Ik heb het maar een paar keer gezien maar het enige wat ik zag was een elleboogstoot op Vertonghen? :s

Wel leuke wedstrijd, volgens mij volledig in balans.

Aparte wissel ook, vd Wiel eruit en dan Dario erin?
 
Die jongen is gewoon helemaal uitgeput, Anita kwam toen ook op rechtsback te staan.

Edit:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=43Ai57AGXYA&feature=player_embedded"]http://www.youtube.com/watch?v=43Ai57AGXYA&feature=player_embedded[/ame]

Prachtig, ook nog hoe hij die kerel roept en z'n stift terug geeft! :D
 
Last edited:
Leuke pot igg. Maar ik vond Twente aanmerkelijk beter. Ajax maakt een mooie goal door een fout van Janssen en een lucky goal met Ebecilio. Als je 2-0 voor staat en je verliest uiteindelijk nog met 2-3, dan zegt dat wat. Het scoreverloop was compleet voor Ajax en op basis daarvan kan je zeggen dat het een 50/50 pot was, maar als je Twente ziet voetballen dan is er maar één terechte winnaar in mijn ogen.

Middenveld was compleet voor Twente, ook toen Enoh erin kwam. Denk dat je dan nog beter Anita (draait ook een slecht seizoen) voor Enoh kan wisselen in plaats van de Zeeuw of eventueel Eriksson. De Zeeuw heeft toch redelijk overzicht en met de snelle jongens aan de zijkant heb je meer aan een steekpaas dan aan een actie van Eriksson misschien?

Ik denk dat Ajax het in eigen huis vreselijk moeilijk gaat krijgen met Twente. Twente is bijna niet te verslaan, dat zie je maar weer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top